hjælp
Fra : kimriber@gmail.com

Dato : 26-03-08 15:24

HEj gruppe

mine forældre har en computer koblet til et boligforenings net, som
kræver en virus beskyttelse osv. osv. Jeg bruger selv trend micro og
har derfor smidt det ind på mine forældres maskine, men findes der
ikke et andet program der rent ud sagt passer sig selv, laver alle
tingene i baggrunden, ingen popup der fortæller om det ene og det
andet. Hver gang Trend Micro gør et eller andet, poper der noget op,
jeg har forsøgt at slå det fra, troede det var lykkedes, men efter et
besøg hos dem, scannede jeg maskinen, kørte hjem til mig selv. Nu har
jeg lige haft min kære moder i telefonen, maskinen var gået død, der
stod en masse på skærmen som hun ikke forstod etc. etc. ( jeg er selv
yderst tilfreds med trend micro hjemme hos mig selv)

Er der andre i min situation, hvad gør i ?? findes der et program der
passer sig selv i baggrunden og bare fungerer i det stille, uden at
forstyre mine stakkels forældre.

mvh

kim riber

Fra : John

Dato : 26-03-08 22:30

<kimriber@gmail.com> skrev i en meddelelse

> findes der
> ikke et andet program der rent ud sagt passer sig selv

Gratis AVG klarer jobbet uden dikkedarer:

John

Fra : Rune

Dato : 27-03-08 00:53

kimriber@gmail.com skrev:
> HEj gruppe

> Er der andre i min situation, hvad gør i ?? findes der et program der
> passer sig selv i baggrunden og bare fungerer i det stille, uden at
> forstyre mine stakkels forældre.

Jeg installere Avast (freeware) på de maskiner jeg supporterer og med
Teamviewer supporterer jeg dem hjemmefra.

Med Teamviewer får jeg fuld adgang til deres maskine.

http://www.teamviewer.com/da/index.aspx

Rune

Fra : jama

Dato : 28-03-08 01:24

[...]

Lad dem installere SuperAntiSpyware og kør det og så ind med AVG og kør også
det.
Mvh.Jama