Printer
Fra : Carsten

Dato : 26-03-08 11:57

Nedenstående eksempel er fra Delphi hjælp. Er der en nem måde at skifte
font på (når jeg vil bruge nedenstående metode).

Carsten

This code prints a line of text on the printer when the user clicks the
button on the form:

var
MyFile: TextFile;
begin
AssignPrn(MyFile);
Rewrite(MyFile);
Writeln(MyFile, 'Print this text');
System.CloseFile(MyFile);
end;

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 26-03-08 12:16

Hvis du søger på "assignprn font" dukker f.eks. følgende op:

http://www.daniweb.com/code/snippet114.html

Fra : Carsten

Dato : 26-03-08 12:37

Uffe Kousgaard wrote:
> Hvis du søger på "assignprn font" dukker f.eks. følgende op:
Tak for det.

Carsten