jeg prøver at skære ned på mine nerve pill~
Fra : Chokmak alias Rabias~

Dato : 16-07-01 23:11

jeg for de her 150 enheder sparine om dagen
20 mg nitazipam
20 mg ceprix ( depot )

jeg har diskuteret det med min far der er læge - han mente godt nok
det var en ualmindelig ringe ide - på nær sparine da det på sigt godt
kunne have nogen bi virkninger i form af at man begynder at savle og i
betragning af at jeg ikke tager dem op ad dagen 1/3 om morgnen hvor
alt det andet skyldes ned når jeg går i seng.

grunden til han mente det var en dårlig ide - er fordi det er så
ualmindeligt svært at finde en dosering der harmonisere et depresivt
grænse pysokostisk ( bordeline ) menneske på en tilfredstillene måde.
den er også go nok har ikke rørt sprut i 5 år efter 15 års udpræget
dipsomani og mildest talt ustabil adfærd .... svære depresioner
selvmordsforsøg også uanede mængder af sprut periodisk ( dipsomani)

men jeg har nu på det sidste følt jeg godt ku sove på 15 mg nitazipam-
jeg er da lidt paranoid når jeg vågner men hvis ellers der ikke er
noget der gå mig i mod så .... er det ok .

menjeg synest jeg bliver noget sløv i hovedte jeg plejede at læse
MANGE bøger - det gør jeg ikke mere sider mest her ved maskinen eller
glor video film sæbe operaer .

nogen go forslag tanker mm.?
MvH
Bo