Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Asus 8600GT med "summelyd"
Fra : Nope

Dato : 05-03-08 22:41

Hej

Jeg har et asus 8600GT, passiv kølet. Det "summer" når jeg spiller spil,
altså en "bbb" lyd som kommer et sted fra kortet. Det er kun når
jeg har et spil åbent, når jeg bare er i windows så siger det intet. Desuden
så lagger mit spil ca. hvert 20-30 sekund i et halvt til helt sekundt hvor
det ligsom fryser, i det halve/hele sekundt er "bzz" lyden også væk. Men
kommer så tilbage igen.

Burde jeg lave RMA på det (det er 14 dage gammelt)

Fra : Laziter [9440]

Dato : 06-03-08 03:11

"Nope" <na@na.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Desuden så lagger mit spil ca. hvert 20-30 sekund i et halvt til helt
> sekundt hvor det ligsom fryser, i det halve/hele sekundt er "bzz" lyden

Det lyder meget som om det bliver en del for lunt.

> Burde jeg lave RMA på det (det er 14 dage gammelt)

Ja det ville jeg ikke tøve med.

Mvh
Benjamin

Fra : SpookiePower

Dato : 06-03-08 07:02

Jeg har lige købt samme kort som dig, men mit virker ikke.
Måske er det pga en for lille strømforsyning. Må jeg spørge
om hvor mange watt din forsyning er på ?

Fra : Nope

Dato : 06-03-08 21:43

"SpookiePower" <boxjunk2600@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige købt samme kort som dig, men mit virker ikke.
> Måske er det pga en for lille strømforsyning. Må jeg spørge
> om hvor mange watt din forsyning er på ?

Den er på 400watt, er det for lidt ?

Btw, har lige sat et 8800GT i, og der sker præcis det samme, altså det der
lille sekunds "lag"/"freeze" hver 30 sekundt.

Så det er jo nok PSU

Fra : sls\(2770\)

Dato : 06-03-08 21:55

"Nope" <na@na.com> skrev i en meddelelse
> "SpookiePower" <boxjunk2600@gmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Den er på 400watt, er det for lidt ?
>
> Btw, har lige sat et 8800GT i, og der sker præcis det samme, altså det der
> lille sekunds "lag"/"freeze" hver 30 sekundt.

Jeg havde også lag/freeze hvert 30 sekund da jeg skiftede til 8800gt, og der
var det SuperAntiSpyware der var skyld i problemet.

// Sid

Fra : Kasper

Dato : 06-03-08 19:50

> [...]
> også væk. Men kommer så tilbage igen.
>
> Burde jeg lave RMA på det (det er 14 dage gammelt)

Mit siger det samme, og på diverse forums er der andre med samme problem..

Kasper