Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
ATI Radeon X1400 og 1680x1050
Fra : Mathias Vinther

Dato : 05-02-08 16:27

Hej

1.
Er der nogen der ved om et 128MB ATI Mobility Radeon X1400
(http://ati.amd.com/products/MobilityRadeonx1400/index.html) som jeg har
til at sidde i min T60, kan køre 1680x1050 og/eller 1900x1200. Kan ikke
finde noget på nettet, eller support fra hverken IBM, Lenovo eller ATi.

2.
Er det rigtig forstået at min T60 kan udnytte dvi udgangen på denne dock?
IBM Adv. mini
http://www5.pc.ibm.com/dk/products.nsf/$wwwPartnumLookup/_39T4588?OpenDocument

T60 Specs:
http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/document.do?lndocid=MIGR-62722

Mvh
Mathias Vinther

Fra : Mathias Vinther

Dato : 05-02-08 16:30

Mathias Vinther skrev:
> [...]
>
> 2.
> Er det rigtig forstået at min T60 kan udnytte dvi udgangen på denne dock?

Mener self. 1920x1200