Low profile PCI-E Gfxkort med tvout?
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 28-01-08 16:40

Overvejer at smide mit bygselv mediecenter i havnen til fordel for en HP
DC7800. Den bruger ca det halve i strøm af mit gamle mediecenter men
problemet er at der kun er plads til low profile gfx kort.

Nogen der kender et kort der har tvout (gerne composit) der er til at
betale?
De kort HP selv har på listen ksoter dels en raket og har ikke composit tv
out.

/Dennis

Fra : Esben

Dato : 29-01-08 23:30

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERN*daydreamer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> betale?
> De kort HP selv har på listen ksoter dels en raket og har ikke composit tv

Sådan et her:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=399726#
- men huske at tage det ud, hvis du skal lave garantirep. på maskinen, hehe.

Alternativt, hvis du hopper på lcd/plasma vognen, kunne du nøjes med en ADD2
adapter.

--
Esben

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 30-01-08 22:20

"Esben" <esbenSENDSPAMHERE@gruf.LAND> skrev i en meddelelse
> "Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERN*daydreamer.dk> skrev i en meddelelse

> Sådan et her:
> http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=399726#

Men det er ikke low profile?
http://www.club3d.nl/index.php/products/graphics/item/287

"PCB size: Full size"

> - men huske at tage det ud, hvis du skal lave garantirep. på maskinen,
> hehe.

:)

/Dennis

Fra : Esben

Dato : 31-01-08 19:12

> "Esben" <esbenSENDSPAMHERE@gruf.LAND> skrev i en meddelelse

> Men det er ikke low profile?
> http://www.club3d.nl/index.php/products/graphics/item/287
>
> "PCB size: Full size"

Nej, det er et andet SKU.
Det er det her jeg linkede til på edbpriser:
http://www.club3d.nl/index.php/products/graphics/item/293

--
Esben