Radeon x800
Fra : Linda Nikolajsen

Dato : 27-01-08 22:03

Hejsa nogle der ved om der skulle være kendte problemer med ati radeon x800
og call of duty 4 MW, jeg kan starte menuerne , men når spillet startes er
der bare sort skærm og man kan høre lyden i baggrunden hjælp ????

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 28-01-08 16:16

Linda Nikolajsen skrev:
> Hejsa nogle der ved om der skulle være kendte problemer med ati radeon x800
> og call of duty 4 MW, jeg kan starte menuerne , men når spillet startes er
> der bare sort skærm og man kan høre lyden i baggrunden hjælp ????

Er du sikker på at spillet understøtter det grafikkort, såvidt jeg ved
er det ret gammelt?

--
Mvh,
Rasmus Bertelsen

Udskift invalid med dk for direkte mail
Livet er ej (kun) en dans på roser; heldigvis da...

Fra : Linda Nikolajsen

Dato : 28-01-08 16:49

spillet skulle understøtte et radeon 9800 pro, som er væsenligt ældre , men
nej er ikke sikker
kan bare køre alt andet

Fra : Per Nielsen

Dato : 28-01-08 16:56

> spillet skulle understøtte et radeon 9800 pro, som er væsenligt ældre ,
> men nej er ikke sikker
> kan bare køre alt andet

Kører du med nyeste driverversion og nyeste patch til spillet?

Fra : Linda Nikolajsen

Dato : 28-01-08 20:55

ja

Fra : Jens Værum

Dato : 06-02-08 07:40

hej har selv et ati x800xt pl og det køre call of duty 4 perfekt