Nvidia Go 6600
Fra : René Keldorff

Dato : 23-01-08 15:34

Hejsa

Jeg har hele tiden været i stand til at spille BF2 og COD4 i
widescreen. Nu har jeg imidlertid pga. malware mm. geninstalleret hele
min Zepto6625wd maskine. Jeg har installeret forceware X 156.83 fra
http://www.laptopvideo2go.com/forum/index.php?showtopic=16345

Nu kan jeg kunne spille ovennævnte spil i 4:3 format.

Hvad skal jeg gøre for at komme til at spille i widescreen formatet
igen, så billedet fylder hele skærmen.

Confiuration

Zepto 6515WD bærbar
15" skærm
Nvidia 6600 Go skærmkort
driver: ForceWare X 156.83 fra
http://www.laptopvideo2go.com/forum/index.php?showtopic=16345

MVH
René

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 23-01-08 20:39

René Keldorff <keldorff@C07WYmail.dk> (slet C07WY) crashed Echelon writing

> [...]
> min Zepto6625wd maskine.

> Hvad skal jeg gøre for at komme til at spille i widescreen formatet

Google vil osse gerne være din ven.

BF2 du starter spillet med syntaxen a la +szx 1680 +szy 1050
hvis din skærm fx. har en opløsning på 1680x1050

COD4, iflg google bør spillet kunne sættes op til at bruge native
widescreen opløsning.

--
Bjarke Andersen