Geforce 7100GS begynder at lave fejl i gra~
Fra : Ninja Rider

Dato : 20-01-08 02:01

Hejsa

Jeg har en næsten ny computer med et Geforce 7100gs grafikkort i (Asus,
kort, med 2 skærme på).
Her for 2-3dage siden er det begyndt at lave grønne prikker over
billedet? Når man flytter lidt rundt på vinduer og lign, fjerner den
prikkerne igen, men så kommer de lidt efter bare et andet sted.
De kommer ligeså stille og roligt, og efter hånden er det hele
skærmbilledet der grums på?

Jeg har ikke været ved at installere noget eller lign, der skulle kunne
forsage det? Jeg har prøvet at geninstallere de orginale drivere der
fulgte med kortet, og de nyeste fra nettet, men de gør ingen forskel.

Er det mon bare kortet der er dødt?

--
Mvh Emil Gundersen
www.EGSkilte.dk

Fra : Leif

Dato : 20-01-08 11:59

"Ninja Rider" <emil.gundersen@gmail.com> wrote in message
> [...]
> forsage det? Jeg har prøvet at geninstallere de orginale drivere der
> fulgte med kortet, og de nyeste fra nettet, men de gør ingen forskel.

En 7100 er vist ikke et nyere grafikkort, så hvis det har kørt i en
anden pc, så se lige ventilatoren efter for beskidte vinger. Støv samles
herpå og formindsker kølingen effektivt, så frem med kompressoren
mens du holder på vingerne, så de ikke drejer rundt - lejet har vist
ikke godt af det..........

Mvh,Leif