Grafikkort til Flight simulator X ?
Fra : SpookiePower

Dato : 10-01-08 15:11

Jeg står og skal have mig et grafikkort til mit
ASUS P5RD1-V Deluxe bundkort. Jeg benytter det
"grafikkort" der sidder i bundkortet og hvad det
så er der sidder der, er jeg i tvivl om. Jeg ville
jo gerne købe noget der er bedre.

I min manual står der bla -

....The ATI Radeon XPRESS 200 Northbridge integrates
the Radeon X300 GPU, an integrated graphics processing
unit.....

Betyder det at det er et Radeon X300 grafikkort der sidder
i min maskine ?

Jeg skal have købt mig et grafikkort der kan afvikle
FSX uden for meget "hak", men er i tvivl om hvad jeg
skal gå efter.

Jeg har en Pentium 4 - 3 ghz med 1Gb ram.

Jeg har kigget på disse to kort som næsten koster
det samme. Dog kan jeg ikke bedømme om det er bedst
at have flest ram eller flest mhz. Kan i hjælpe her ?

ASUS EN8500GT SILENT MAGIC/HTP (512 MB) 666mhz
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=390722

ASUS EN8500GT SILENT/HTD (256 MB) 800mhz
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=381092

--
My Photo Gallery
www.anothermasterpiece.com

Fra : sls\(2770\)

Dato : 10-01-08 23:06

"SpookiePower" <boxjunk2600@gmail.com> skrev i en meddelelse

> ASUS EN8500GT SILENT MAGIC/HTP (512 MB) 666mhz
> http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=390722
>
> ASUS EN8500GT SILENT/HTD (256 MB) 800mhz
> http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=381092

Hvis du ikke vil ofre mere, så find et brugt kort..
Der er et Nvidia 7950 til salg i dk.marked.privat.edb.intern

// Sid