Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
bærbar pc med 8400gs
Fra : Jens Værum

Dato : 01-01-08 20:33

hej duer dette grafikkort til spil,det er i en bærbar jeg har tænkt på at
købe ??

Fra : Icy

Dato : 01-01-08 23:25

"Jens Værum" <jensvj@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> hej duer dette grafikkort til spil,det er i en bærbar jeg har tænkt på at
> købe ??

Nogle spil kræver mere end andre, og så er det jo så relevant at spørge
hvilke spil du gerne vil kunne spille på den nye bærbare?

Fra : Jens Værum

Dato : 02-01-08 01:44

COD4 OG I DEN DUR

Fra : Icy

Dato : 02-01-08 05:37

For nu at svare foroven, som du selv gør. Jeg tror ikke du skal regne med at
COD4 kører tilfredsstillende med et GeForce 8400. Nærmest tværtimod. Måske
kan du få det til at køre, men så skal du nok ned på laveste opløsning, slå
alt eyecandy fra osv.. Og så bliver det en helt anden oplevelse...