Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Finde kurser på F1, F2, F3...
Fra : Flemming

Dato : 17-03-08 15:39

Hej

Hvor kan jeg finde de aktuelle kurser på F1,2,3 .. for Totalkredit ?

--
Mvh. Flemming

Fra : K_N

Dato : 17-03-08 15:55

På Fondsbørsen - eller i din netbank - med 15 minutters forsinkelse
medmindre du betaler for de minutter også.

Du skal bare kende dine fondskoder for med sikkerhed at ramme de rette
papirer.

Knud

Fra : Flemming

Dato : 17-03-08 16:16

K_N skrev:
> På Fondsbørsen - eller i din netbank - med 15 minutters forsinkelse
> medmindre du betaler for de minutter også.

Det er fint med 15min forsinkelse, men hvordan finder jeg Fondsbørsen ?,
hvis jeg søger på google, finder den jo alt muligt ubrugeligt ...
Nu nu fandt jeg lige ud af det hedder http://omxgroup.com/nordicexchange ?

> Du skal bare kende dine fondskoder for med sikkerhed at ramme de rette
> papirer.

Problemet er at jeg overvejer om det kan betale sig for mig at flytte
mit F1 hos Nordea, over til TotalKredit. Så jeg kender jo ikke
fontskoden på mit kommende lån?

Det eneste jeg kan finde er:
kortlink.dk/4x7n
Det ligner jo noget 4,5,6% lån ?