Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Hvor finder jeg en revisor?
Fra : Filip

Dato : 15-03-08 00:17

Jeg vil gerne finde en revisor til at tage sig af mine private skattemæssige
forhold ift skat ved udlandsarbejde og sætte et stempel på det. Hvor/dan
finder jeg en i århus området?

Kan I evt anbefale nogen?

Tak

Filip

Fra : K_N

Dato : 15-03-08 07:48

Slå op i telefonbogen - der er så mange at du kan fodre grise med dem.

Knud

Fra : Carsten Riis

Dato : 15-03-08 09:53

Filip skrev den 15-03-2008 00:16:
> [...]
> forhold ift skat ved udlandsarbejde og sætte et stempel på det. Hvor/dan

Hvorfor dog en revisor?
Revisorens stempel er ingen sikkerhed for dig. Det er stadig dig som er
ansvarlig for at tallene er korrekte.

Hvad med bare fortælle SKAT hvilke indtægter du har haft fra udlandet,
samt hvilke skatter du har betalt?

Brug Selvangivelse for udenlandsk indkomst:

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=56180&vId=0
når det er lønarbejde.

eller hvis du har indtægter fra virksomhed:

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=56204&vId=0

Når du skal omregne til Danske kroner, så skal du bruge
årsgennemsnitskursen for den pågældende valuta.
Brug www.nationalbanken.dk til at finde kursen.
Oplys SKAT hvilken kurs du har brugt.

Ovenstående er alene udtryk for min private holdning.
--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til