God Java bog
Fra : Mads Jensen

Dato : 14-03-08 15:14

Hej,

Er der nogen, der kan anbefale en god Java-bog, hvis man allerede kan
programmere, og dermed ikke søger en bog om hvordan man laver
if-sætninge mm.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 14-03-08 16:27

Mads Jensen skrev den 14-03-2008 15:14:
> Hej,
>
> Er der nogen, der kan anbefale en god Java-bog, hvis man allerede kan
> programmere, og dermed ikke søger en bog om hvordan man laver
> if-sætninge mm.

Spørg Google om "Java tutorial". Den er udmærket at komme i gang med.
Hvis der er noget der ikke er dækket så sig til.

Fra : Arne Vajhøj

Dato : 15-03-08 01:08

Mads Jensen wrote:
> Er der nogen, der kan anbefale en god Java-bog, hvis man allerede kan
> programmere, og dermed ikke søger en bog om hvordan man laver
> if-sætninge mm.

http://www.javabog.dk/
http://java.sun.com/docs/books/tutorial/

dækker en masse - noget af det kan du måske nøjes med at skimme
hurtigt, men sandet er der kød på.

Lær at bruge Java API docs.

http://java.sun.com/javase/6/docs/api/

eller du kan downloade en kopi til din egen PC.

Der må også være skrevet nogle brugbare Java bøger,
men jeg kan dog ikke lige pege på en bestemt titel.

Den rigtige bog afhænger nok også lidt af hvad
"hvis man allerede kan programmere" dækker over.
Der er forskel på 2 års PHP erfaring og 20 års C++
erfaring.

Arne