tilmelde fremmed håndsæt siemens
Fra : Sørensen

Dato : 12-03-08 21:10

Jeg vil tilmelde et fremmed håndsæt (headset) på min siemens A160 der står
kun i manualen hvordan man tilmelder deres egne håndsæt, kan man ikke
tilmelde "fremmede" ?.

--
vh.
Sørensen

Fra : Per

Dato : 13-03-08 22:23

Sørensen wrote:
> Jeg vil tilmelde et fremmed håndsæt (headset) på min siemens A160 der
> står kun i manualen hvordan man tilmelder deres egne håndsæt, kan man
> ikke tilmelde "fremmede" ?.

Det er ikke sikkert du overhovedet kan tilmelde fremmede håndset.

Det kræver at begge telefoner er GAP kompatible (en særlig standard, der gør
det muligt at få tlf. af forskellige fabrikater til at "tale" sammen) - det
virker iøvrigt som om at man er ved at gå væk fra denne standard. Jeg er
ikke mange trådløse telefoner mere der har GAP.

mvh. Per

Fra : jos

Dato : 13-03-08 22:53

"Sørensen" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> Jeg vil tilmelde et fremmed håndsæt (headset) på min siemens A160 der står
> kun i manualen hvordan man tilmelder deres egne håndsæt, kan man ikke
> [...]
jeg har flere (phillips og panasonic) tilkoblet et a100 station

processen er ligesom deres egne:
find menuen for tilmeld set. aktiver den og tryk på knappen på
hovedstationen.

finn

Fra : Sørensen

Dato : 14-03-08 15:40

"jos" <skrev

> processen er ligesom deres egne:
> find menuen for tilmeld set. aktiver den og tryk på knappen på
> hovedstationen.

Takker mange gange.
Headsettet har desvære ingen display men kun en "connect knap" jeg prøver at
trykke på den og så på basen.

vh.
Sørensen