Frivillig AM-bidrag
Fra : Benny Andersen

Dato : 09-03-08 06:04

Hej
Jeg er selvstændig og har ikke betalt B-skat fordi jeg ikke har
forskudsregistreret mig.
Det er de tider hvor en af fristerne vedr. frivillig indbetaling af
restskat oprinder (15/3). Det kan ses her:
http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=94492&vId=200985
Den del der overstiger kr. 40.000 kan inden d. 15/3 betales med et
tillæg på 2%, ellers vil der i sidste ende ryge 7% på i sidste ende.
Mit spørgsmål går på hvad reglerne er ved for lidt indbetalt am-
bidrag. Er det også skat? Det er jo forskellige indbetalingskort.
? Er skyldig restskat defineret som skat+ manglende AM-bidrag

på forhånd tak.

--
Benny Andersen

Fra : Poul Christensen

Dato : 09-03-08 14:52

Benny Andersen <a.mail.user@gmail.com> wrote in news:9d4266e8-fef0-4099-
a5f2-456132188350@59g2000hsb.googlegroups.com:

> [...]
> bidrag. Er det også skat? Det er jo forskellige indbetalingskort.
> ? Er skyldig restskat defineret som skat+ manglende AM-bidrag

Nej Arbejdsmarkedsbidrag kører for sig selv, så det får du en opkrævning på
med mindre det kan dækkes af overskydende skat.

mvh poul christensen

Fra : Benny Andersen

Dato : 09-03-08 16:51

On 9 Mar., 14:52, Poul Christensen <poulchr03xd...@ofir.dk> wrote:

> Nej Arbejdsmarkedsbidrag kører for sig selv, så det får du en opkrævning på
> med mindre det kan dækkes af overskydende skat.
>
> mvh poul christensen

Tak for svaret.

--
Benny Andersen