Problem med at logge på netværksdrev
Fra : SHP

Dato : 09-03-08 04:01

Hej

Jeg har købt en My Book World Edition 1 TB Hard Drive ( WDG1NC10000)
med nyeste FirmWare (downloadet i går) som jeg har forbundet til min
Router/Switch.

Jeg har defineret to brugere i opsætningen og lavet et public og et
privat drev. De to brugere har adgang til begge drev, mens anonyme
brugere kun har adgang til public.

Brugernavne og adgangskoder på de to bruger er identisk med dem der
er
lavet på mine to Windows XP Pro maksiner (begge lovlige licenser,
købt
og betalt), men hver gang en af brugerne forsøger at logge ind på det
private drev, så afkræves jeg alligevel password.

Jeg har forsøgt at oprette et fast netværksdrev fra Denne Computer,
men det ændrer ikke på tingenes tilstand, at jeg stadig skal
indtaster
brugernavn og password når jeg forsøger at etablere forbindelse til
det delte drev.

Derudover så oplever jeg tit, at det jeg taster ind forkastes de
først
1-3 gange, selvom det er rigtigt.

Er der nogen der har oplevet noget lignende og har en idé om hvor jeg
skal lede efter en løsning?

Mvh
Simon