L M Ericsson værktøj
Fra : Erik

Dato : 03-03-08 21:43

Hej
Er der nogen her der ved hvor jeg kan købe værktøj
til at terminere ledninger i de gode gamle LME klemrækker ?

Det er dem der er brugt i de gamle TDC fordelere.

MVH
Erik

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 03-03-08 22:48

On Mon, 3 Mar 2008 21:43:21 +0100, "Erik" <e@nejnej.> wrote:

>Hej
>Er der nogen her der ved hvor jeg kan købe værktøj
>til at terminere ledninger i de gode gamle LME klemrækker ?
>
>Det er dem der er brugt i de gamle TDC fordelere.

Er det denne slags klemrækker du mener
http://www.myassoco.com/adc-krone_pdf/Connection%20Module.pdf
De hedder vist LSA Krone plus.
Værktøjet der bruges ligner dette
http://www.tomtop.com/product_976.html

/Hans

Fra : Erik

Dato : 03-03-08 23:29

> Er det denne slags klemrækker du mener
> [...]

Hej Hans

Nej dem jeg mener er ældre.
Det er den type der bliver skruet på en plade.

MVH
Erik

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 08-03-08 12:11

On Mon, 3 Mar 2008 23:29:27 +0100, "Erik" <e@nejnej.> wrote:

>"Hans Kjaergaard" <hans.k2teknik@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse

>Hej Hans
>
>Nej dem jeg mener er ældre.
>Det er den type der bliver skruet på en plade.

Ikke lige noget der får lysene til at blinke i min hukommelse, har du
evt. et billed at dyret, eller en link til samme ?

/Hans

Fra : Erik

Dato : 24-03-08 19:32

> Ikke lige noget der får lysene til at blinke i min hukommelse, har du
> evt. et billed at dyret, eller en link til samme ?
>
> /Hans

Undskyld ventetiden.
Jeg skulle lige have taget er par billeder først.
Men her kan de hentes.

http://rapidshare.com/files/102035115/LME_Klemmer.rar.html

MVH
Erik

Fra : g.christ@hotmail.com

Dato : 21-03-08 14:27

On 3 Mar., 21:43, "Erik" <e@nejnej.> wrote:
> [...]
> til at terminere ledninger i de gode gamle LME klemrækker ?
>
> Det er dem der er brugt i de gamle TDC fordelere.

Hej Erik

Prøv at ringe til Wexøe; jeg mener at det var der jeg købte nogle
stykker for 4-5 år siden. Ellers prøv den lokale TDC central, det kan
være de har nogle stykker i overskud efter de outsourcer deres
opgaver

/René

Fra : Erik

Dato : 24-03-08 19:33

[...]