Hiv smitte ved samleje minimal
Fra : Abu Nader

Dato : 05-03-08 09:31

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-10690915.html

Vi har i mange år vidst at HIV ikke smitter via Oralsex selvom Aids info
fortæller noget andet.
Nu viser nye undersøgelser at dersom smittebæreren er i behandling og ikke
har kønssygdomme så er risikoen for at blive smittet med HIV minimal. Dette
gælder formodentlig ikke bøsser eller beboere i centralafrika der for en
stor dels vedkommende er smittet med syfilis og andre sygdomme. Jeg tror
heller ikke at artiklens forfatter havde Analsex med i tankerne da han skrev
artiklen. Men det er godt nyt for de heteroseksuelle. Nu kan de godt skære i
støtten til Aidsoplysningen.

Fra : Bo Warming

Dato : 09-03-08 04:07

Ca 99,99% af forsøg på at forebygge infektionssygdom gør mere skade end
gavn.
Dyriske ritualer og status-jagt ligger bag

En lade nær Herning har været brugt af Hornbeck Catering til produktion af
mad der solgtes til skoler.
Sundhedsbureaukrater forlanger nu nu alt destrueret - alene udfra
skrivebordsteori om eventuelle mus. Ingen har kritiseret madens smag så den
har nok været 100% perfekt.
Men moralister opfinder regler og elsker at administrere regler.

Nedenstående om aidsbestræbelsers skadelighed bakker min kamp mod statens
skitzofreni op.