Med orgasmer sikrer kvinden sin magt.
Fra : Bo Warming

Dato : 22-02-08 09:04

Med orgasmer sikrer kvinden sin magt.

Abehunner i brunst rødmer på kønsdelene og lugter liderligt, så hannerne
står i kø for at bestige, men så er de jo uinteressante på _andre tider_,

og mor har brug for en far der slaveagtigt forsørger sine børn

eller børn som hannen tror er dens børn,

så hunnen skal være attraktiv alle månedens dage og konstant videreudvikle
sin sexappeal, og derfor har mennesket skjult brust - om end de kvinder, der
har bevaret en vis naturlighed,

er påfaldende rastløse op til og under ægløsningsdagene.

Her afgøres, hvem får flest børn og skaber netværk, så børnene bliver
vindere.

Kronen på værket sætter sexgudinden ved at foregive orgasme.

Hun har ikke som hannen brug for at frigive kropsvæsker - andet end
skedesved, der opslemmer døde slimhindeceller, så der bliver god smøring for
den erigerede, indførte penis.

Men viljen til magt er tilfredsstillet, når Mr Horny vil gøre alt for at
udtømme sig i hende, så hun har en ophidselse, der giver velbefindende, og
sådant er hos de særligt fornøjelsessex-mindede dværgchimpanser blevet
kaldt "orgasme". Men det er kun ophidselse . De to ting forveksles ofte i
læreboger fx Jørgen Falck Larsens om gynækologi for sygeplejersker.

Old-indiske skrifter angiver, at nogle piger i fyrsteharemmet har
bevidsthed om erotik, der gør dem værdsat i særlig grad som elskerinder, så
den moderne mandekopierende orgasme er nok opstået ved,

at det erfaredes, at mænd smigres, når elskerinden kopiere dem, og da mænd
bygger op til klimax så bildte den dygtige elskerinde sig ind, at hun har
brug for det samme, så hun udfører de støn , hun også bruger når hun føder,
og ter sig som i smerte og på et eller flere højdepunkter udstøder hun en
afslappelses-opnåelse og kulmination, som minder om, hvad manden oplever,
når sæden udtømmes.

De to klimax lyder ens men det ene er falsk kopi af det rigtige, af mandens.

Måske de fleste elskerinder oftest "lå som en fisk på et bræt" og tog imod
mandens kraftanstrengelser uden meget skuespil, indtil porno i 1900-tallets
start fik spredt det glade orgasmebudskab, og næsten alle kvinder smigrer
nu manden ved at efterligne hans højdepunkts-trang og -lyd og udvikle en
særegen individualistisk og for hin enkelte særlig troværdig og
tilfredsstillende orgasme.

Skuespil bliver mest troværdig, når man selv tror på det, og mange er
generelt gode til selvbedrag.

Ude i hverdagen er ting gjort firkantede, og udfordringer er ofte for svære,
men de dygtige eksperimenterende elskere kan opnå skøn kontinuitet i
sexlegen,

og deres mange skuespil er såmænd ikke mere falske end 99% af hvad vi
verbalt meddeler hinanden under smalltalk og lipservice, konversation og
sales talk.

-----------

Krige skabte menneskets fantasi

fra våbnenes til tankens flugt

Al magt til fantasien dvs til fjernvåbnene

To rivaler, der stanger, bruger finter, Amøber har kamouflagefarver, så
fjender ikke opdager og æder dem, Rugemorfuglen, der overraskes af en
fjende, foregiver at have skadet vinge, og lokker rovdyret væk fra redens
æg, inden hun flyver op - junglelov er ikke om den stærkestes ret, kun, men
ofte især den snedigstes ret - og et tigerspring i den udvikling skete, da
avancerede aber begyndte at gå på to ben og råbe nuancerede hær-kommandoer
med det nyudviklede strubehoveds stemmebånd.

Chimpanser kan sagtens lyve "pas på gift-slangen" når de vil undgå, at en
bror snupper en lækker, netop opdaget godbid, men med et ordforråd på kun
hundred ord bliver dine løgne snart gennemskuet.

Hyænehunde og ulve, der omringer en flok hjorte har hypnotisk intern
kommunikation om arbejdsdeling og "hvilken svag gjort der skal søges nedlagt
først" men deres massesuggestion fungerer pr kropssprog så det kunne
stenaldermanden ikke bruge, da små bagholdsangreb på nabostammen blev
erstattet af store slag, hvor stammealliancer skulle koordinere
elitetroppers og kanonfødes angreb over lange afstande og i mørke,

Så strubehovedet blev vigtigt for overlevelse og dermed mangfoldiggørelse ,
og det blev også den ny kastearms anatomi, der gav os den præcision og
hårdhed i stenkast, som vi kender hos baseball-pitcheres vandrette "skud".

Aber evner imponerende træfsikkerhed og kraft med underhåndskast, men for
at skræmme en leopard væk, skal de helst slæbe sten med op i et træ, og lade
tyngdekraften bidrage til at skade den forfølgende fjende ved kast nedad.

Bavianer kan slå sig på vildsvinespisning, og jægerevner giver ikke primært
overlevelse pr nærende mad, men pr træning i *strategier*, der gør
modstandsdygtig mod rovdyr og nabostammers angreb.

Kød er desuden fint betalingsmiddel bl.a. til prostituerede hunaber og
bøsse-slaver,

og floklederen kan belønne sine venner med det lækre kød, hvis næringsværdi
og dermed smag overgår al anden mad i junglen.

Blandt de helt store gennembrud i stenalderens "Al magt til fantasien" var
nok

1.. at går man oprejst og ser over savannens høje græs og slæber gode
kastesten med sig, er man parat til at jage konkurrenter væk fra deres
nedlagte byttedyr og undgå selv at blive dræbt
2.. når mor opdrager en børneflok til intern splid pr del og hersk
politik, får de udfordringer, der gør dem superkloge, så de som generaler
efter en halv-tabt krig kan indgå en fred, der muliggør alliancer, så næste
krig vindes.
Søskendejalousi er måske afgørende for, hvem der forkæles til lederskab, og
hvem der udstødes, og den freudianske psykologi om skitzofrenogene mødre har
nok rod i tidligste pluddersnak om vovhunde og miavkatte, hvor én søskende
gjordes dum og en anden fik voksen-ordforråd tidligt, så den kunne blive
klog.

Eller en kommende taber løb panden ind i en mur med alt for svært ordforråd
og blev derved gjort dum af sin mor, der jo aldrig lægger alle æg i én kurv,
men har forskellige strategier med hver søskende, så hvis den enes
skitzofreni ikke giver charme, men udstødelse, så vil den mere normale
nummer 2. , i stedet kunne konkurere om høvdingejobbet i stammen.

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-08 00:53

"Bo Warming" skrev i en meddelelse:

> Med orgasmer sikrer kvinden sin magt.

Og med penge eller vold sikrer manden *sin* magt.
Altså en beskrivelse af psykopater af begge køn.

> og mor har brug for en far der slaveagtigt forsørger sine børn

Jeg kender adskillige eksempler på, at mor forsørger
både far og børnene.

> Kronen på værket sætter sexgudinden ved at foregive orgasme.

Har du i dit liv kun været ude for damer, der faker orgasme?
Stakkels dig!
Hvad, når hun tar sig en spiller? Tror du, det er for at
fornøje sig selv eller dig?

> [...]
> føder, og ter sig som i smerte og på et eller flere højdepunkter udstøder
> hun en afslappelses-opnåelse og kulmination, som minder om, hvad manden

Hvorfor tror du, at seksårige piger masturberer? For at efterligne
deres fødsel? Eller glæde deres far??

Prøv at finde en dame, der gør det for sin egen skyld!

God fornøjelse -- Ib

Fra : Bo Warming

Dato : 23-02-08 14:45

"Ib Baagøe" <ib-baagoeSNABELprivat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> deres fødsel? Eller glæde deres far??
>
> Prøv at finde en dame, der gør det for sin egen skyld!

Jeg kunne godt overbelaste trådstarten med undtagelser og forbehold - du har
helt ret i hvad du skriver.

Og det har jeg også

Visiterings-regler vedr hættetrøjer. En tiltrængt lov

Udvisninger er en særlig tiltrængt lov, men efter ugentlige dyre hærværk på
mit hus i de seneste måneder, mener jeg at der skal tænkes også i andre
baner - også i "lappeskrædderi"

Inden vi vedtager udgangsforbud efter mørkets frembrud, når islamungdommen
går grassat i brandstiftelse (incl snart mordbrand, må vi formode), bør vi
udtænke administrerbare moderate, gennemførlige forslag, fx at

_ansigt skal være identificerbart_

når du opholder dig i det offentlige rum i storbyerne og du ikke har klart
maske-alibi såsom karneval eller cykling på åbent land i frostvind.

Regler kan let håndvæves udfra mobiltelefon-foto som opmåles med
centimeterbånd - men da vi trygt overlader politiet at vurdere pr øjemål,
vil et sådant minutkrævende milimeterdemokrati sjældent behøves.

På et foto, hvor næsen peger direkte mod kameraet, skal 80% af ansigtshuden
være utildækket og al hud i øjne-mundvig firkanten skal være synlig.

Profilfoto fra højre og venstre skal vise 80% af den mod kameraet vendende
ansigtshud synligt, idet ansigtshud er hud over hálsen og under pandelinien,
der er den vandrette linie midt mellem næse og øverste hovedbundspunkt, når
personen er opretstående.

Ansigtshud er kun hovedhud foran et lodret plan gennem øreflipperne.

Man kan få en hætte eller et muslimslør til at bylte, så det viser al denne
ansigtshud, når personen netop har arrangeret og foldet hættetøjet, men det
falder let frem og dækker det meste ansigtshud når man ryster hovedet.

Derfor skal politimanden kunne med tommel og pegefinger trække tøj udfra
hovedoverfladen 3 steder og lade det falde ned og det skal stadig ikke dække
over 80%.

_Et tegn på loyalitet_ er at man ikke i det offentlige byrum bærer
hættetrøje og lignende, der jo tyder på at man er på spring til at udføre
ulovligheder og har gjort sig parat til at skjule sandheden om hvem man er.

LOYALITET : Assimilation er lodret krav, sir Krarup.Fordi tyrkerhordernes
anfører præsident Erdogan har samlet 20000 tyrkere i Køln og holdt peptalk
under parolen "Assimination er forræderi" (eller måske han sagde "Assimilation
er forbrydelse" skriver Søren Krarup i Politiken 23.2, at vi skal gøre
assimilation=loyalitet til et "lodret krav."

Svinekødsspisning er privatsag, men at man vil forsvare det land, der har
givet opholdstilladelse mod fjender incl helligkrigere som indvandreren
deler tro med, er et rimeligt krav.

I 1968 kunne vi tillade os at være mere liberale, men med skærpet vold fra
muslim-side er der grund til at justere hensigtstilkendegivelserne som DF-MF'en
foreslår

Pinds armlænkeforslag burde have heddet fodlænkeforslag, hvis ikke han lagde
op til det ny SF-forslag om menneskelige armlænker, for hvis man vil ansætte
personale til at være opsynshavende med ungmuslim-voldsmændene så er det jo
arm mere end fod man knytter an til

Men vil unge godtage at personale mandsopdækker dem?

110 mio kr koster SF-forslaget, siger de, men SSP-guardian-angels skal være
limet til ungmuslimen fra han vågner til han indsover, hvis de skal være med
under alle bandekrige. Hvis de kun er armlænke når det er bekvem arbejdstid
for SSP-personale, er alle milliarderne spildt - og Danmark har mange
muslimteenagere så vi taler om MANGE millioarder, som SF vil bruge på pjat.

Bør solcentre ikke have automat-lås ved indgang til lokalerne og ikke ved
sol-installationen. Det lægger op til at unge og hjemløse bemægtiger sig
private lokaler og truer andre der vil bruge dem?

Fra : Bo Warming

Dato : 23-02-08 16:42

> [...]
> både far og børnene.

> Har du i dit liv kun været ude for damer, der faker orgasme?

Har du set "Da HArry mødte Sally" om hvor nemt det er at fake uden at manden
gennemskuer. Jo jeg har oplevet fatamorganaer som jeg troede meget på.

> [...]
> deres fødsel? Eller glæde deres far??
>
> Prøv at finde en dame, der gør det for sin egen skyld!

Børn fornemmer at forældre kan lide erotisk fremmelighed og kvinder gejler
sig op til at se mandestrip og onanere for at være "med på moden"

> God fornøjelse -- Ib

Da jeg fik privatiseret sæddonorformidling igang i 1979, for at overgå de
elendige hospitaler mht at hjælpe barnløse , var jeg og de mange andre
familiefædre der hjalp til kunstig insemination sikre på at glæden ved børn
er vigtige end orgasmefnidderet.

AT Danmark er ved at forære sig til Islam, skyldes at kvinder er mest
tilbøjelige til at hykle orgasmer med politisk korrekte mænd der hylder
godhedsindustrien

Der er ifølge Pascal meget løgn i kærlighed - og i nedenstående citater
uddybes dette

" Det er svært at holde så meget af et
menneske, som det gerne vil holdes af Clapiers de
Vauvenargues

" At elske og samtidig være klog er knap muligt for en gud.
Publilius Syrus

" Kærlighed og ærlighed tilintetgør hinanden gensidigt. Pascal

" Kærligheden er sin egen plageånd. Frank Harris

kæii Kærlighedens godtroenhed er den mest grundlæggende
autoritets-kilde. Sigmund Freud.

Kæii Vi bedrager altid os selv to gange over for de mennesker, vi
elsker - først til deres fordel, siden til deres bagdel. Albert Camus

kæii We are effectively destroying ourselves by violence
masquerading as love. R.D. Laing

Kæiirs De unges kjerlighed er som spåne-ild, snarere slukt end tændt
Danske Ordsprog

kæiirs Det er svært at holde så meget af et menneske, som han gerne
vil holdes af. Vauvenargues, Luc De Clapiers De (1717-1745)

kæiirs Mennesket er et kulturtynget dyr, der hellere voldtager end
elsker livet.Nietzsche

kæiivn Hvis man skal bedømme Kærligheden efter de fleste af dens
Virkninger ligner den mere Had end Venskab, .La
Rochefoucauld

Kækon ""Kærligheden skjuler en mangfoldighed af synder..." Det findes
såvel i12 1Kor13.5 /1.Petersbrev 4,8 som i Ordsprogene 10, og Jak5.20

kæKON Da man aldrig er så lidt afhængig af sig selv, at man kan elske
eller ophøre med at elske, når man vil, så kan elskeren aldrig med nogen
retfærdighed beklage sig over sin elskedes ubestandighed, eller hun over sin
elskers letsindighed. La Rochefoucauld

kæKON Den første lykke for to elskende er at holde lige meget af
hinanden; den ande n at holde op med at elske hinanden samtidig.
Paul Bourget

kæKON It is impossible to love and be wise.
Francis Bacon

KÆkon Kærlighed er en sygdom. Shakespeare

kæKOND He who suffers for love does not suffer, for all suffering is
forgotten. Eckhart (1260-1327)German Mystic

kæKONDhhsb Ingen kender sin evne til at være ond førend i
kærligheden. Knud Hjortø

kæKONDhhsh Kærligheden begynder med en omringelsesmanøvre og
ender som en stillingskrig. Marcel Achard

kæKONDhy Hvis man skal bedømme Kærligheden efter de fleste af
dens Virkninger, mligner den mere Had end Venskab.
La Rochefoucauld

kæKONthhloe Kvinder tvinger ofte deres elskere til at sige dem
noget uforglemmeligt. De burde huske, hvilken forbrydelse hvert ord, to
mennesker siger til hinanden, mens de elsker, er mod den, der elsker længst.
Jens Gielstrup

kæky Løgnen dræber kærligheden. Men rigtig dræbt bliver den først af
oprigtigheden. Ernest Hemingway

KÆkyrs Kærlighed eksisterer ganske rigtigt, og du vil finde den en dag,
men den har een ærkefjende - og det er livet. Jean Anouilh

kæle Kærligheden er sådan indrettet, at den ikke kan stå stille -
den må vokse for ikke at blive mindre. André Gidé

kæle Uvished nærer kærligheden. Romain
Rolland

kælø I kærlighed som i politik vinder den, der forstår at kede sig
med en mine, der udtrykker den største henrykkelse. André Maurois

Kælø Næstekærlighed er trang efter ny ejendom.Nietzsche

kælø Når vi ønsker at læse om handlinger, som har deres udspring i
kærlighed, hvor hen skal vi da vende os? Til avisens spalte om mord.
Bernard Shaw

kæmord "Ja, jeg har dræbt hende, jeg dræbte min tilbedte Carmen!"Bizet/Prosper
opera

KÆrs Kærlighed er det, som får verden til at dreje runde - det og
klicheer. Michael Symmons.

Kæsb "Min kærlighed er Evig" råbte Clara, i det hun vandede
Urtepotten - Vandkanden hviskede: "Jeg er Niagara". Emil Aarestrup

kæshrs I holder ikke jer selv ud og holder ikke nok af jer selv. Nu
vil I indføre jeres næste til kærlighed og forbytte jer selv med hans
vildfarelse. . Nietzsche

kæspsp "Through love, Women actually become what they appear to be in
the imagination of their lovers. Nietzsche

kævm Det som bliver gjort av kjærlighet, skjer alltid hinsides godt
og ondt. Nietzsche

kævm Dem, som vi kan elske, kan vi hade, over for andre er vi
intolerante. Thoreau

kævm Kærlighed er kun en lunken mælkepuns, hvis den kun består i at
besidde, vinde og elske VilhelmGrønbeck

kævmvn Al stor kærlighed vil ikke sandhed, den vil mere. Nietzsche

kæz Den, som tror på menneskets frie vilje, har aldrig elsket og
aldrig hadet. Marie von Ebner-Schenbach

kæz Der eksisterer ingen kærlighed uden nogen overtro. Anatole
France

kæz Der er aldrig noget ondt i kærligheden. André Gide

kæz Der findes ingen kærlighed så lykkelig, at man ikke indimellem
hører den usynlige kæde rasle. Povl-Jean Toulet

Kæz Det er bedre at have elsket og tabt, end aldrig at have
elsket. Britisk ordsprog

kæz Det er i kærlighedens lotteri som i ethvert andet, at man ikke
kan spille på ottendedele og samtidig forlange fuld gevinst. Nis Petersen

kæz En ny kærlighed afløser den gamle lige så selvfølgeligt, som
man slår et søm i væggen istedet for et andet. Marcus Tulluis Cicero

Kæz Frivillig afhængighed er den dejligste tilstand, og hvordan
skulle den være mulig uden kærlighed.

Kæz Glem aldrig at kærlighed er den stærkeste magt i verden.
Nelson Rockefeller (1908-1979) til Henry Kissinger

Kæz Glem aldrig at kærlighed er den stærkeste magt i verden.
Nelson Rockefeller

kæz Hvis kærligheden er en illusion, så til helvede med
virkeligheden Elsa GressNatriumpentoarbital Nembutal Swceitz+

kæz I kærlighed er det lettere at give afkald på en følelse end på
en vane. Marcel Proust

Kæz idet hun vandede sin urtepotte -

-Kæz Kristen Bjørnkjær: "Kærlighed er en hard branche/hold dig
væk/eller tag hvad der kommer"

kæz Kærlighed og had er ikke blindende men blændede af den ild, de
selv bærer med sig. Friedrich Nietzsche

kæz Kærligheden bliver berøvet sin største charme, når
retskaffenheden forlader den. Rousseau

Kæz Love desires, fear avoids. Nietzsche

Kæz Mod en andens store fortrin findes der intet andet
redningsmiddel end kærligheden. Goethe

Kæz Tag kærligheden ud af livet, og du tager fornøjelser bort. J-P
Moliere

kæzDet er bedre at have elsket og tabt, end aldrig at have tabt.
Samuel Butler (1835-1902)

kæzdåfe At forelske sig er begyndelsen af al visdom, al sympati, al
medfølelse, al kunst, al religion, og stort set er det det eneste her i
livet, der værd at gøre. Elbert Hubbard 1859-1915

kæzfa I forretninger som i kærlighed findes der altid et øjeblik,
som bør udnyttes. Gustav III

kæzhåhh Hvo der kives med sin Elskede skal føres til Helvedes Porte.
Sophus Claussen

Kæzrs "Kærlighed begærer, frygt undgår Nietzsche

kæzrs "Kærlighed er af alle følelser den mest egoistiske, og
følgelig, når den bliver såret, den mindst ædelmodige. Benjamin Constant

kæzrs "Man lærer at foragte og afsky, når man elsker, og netop når
man elsker bedst. Nietzsche

kæzrs Der findes kun en slags kærlighed, men der gives et utal af
forskellige efterligningerLa Rochefoucauld

kæzrs Det forholder sig med den sande kærlighed ligesom med
spøgelser:

kæzrs En sådan omkringstrejfen døber sig selv "næstekærlighed": med
dette ord er der hidtil blevet løjet og hyklet bedst, og især af dem, der er
faldet alverden til byrde.-Nietzsche

kæzrs Try to reason about love, and you will loose your reason.
French proverb

kæzrslø Kærligheden kan besejre døden. Lord CC Byron

KÆzsi Love that is not madness is not love
Pedro Calderon (1600-1681)Spanish Dramatist

kæzsi Når kærlighed ikke er galskab, er det ikke kærlighed.
Pedro Calderón

KÆzsibvi For you to ask advice on the. rules of love is no better than to
ask advice on the rules of madness. Terence

kæzsl Jeg synes den allerstørste lykke er, at mødes og forenes med
et andet menneske i kærligheden til et ideal eller til idealer. Karen Blixen

Kæzvn Det er forkert at kærligheden skulle være noget uegoistisk - som
Nietzsche hævder, så "Man må sidde trygt på SIG SELV, man må stå tappert på
sine to ben, ellers KAN man slet ikke elske"

Kæzvn Det som bliver gjort av kjærlighet, skjer alltid hinsides godt
og ondt.Nietzsche

Kæzvn Kærligheden er soyasovsen på livets Chop Suey. Kinesisk ordsprog

Fra : Bo Warming

Dato : 23-02-08 16:52

> [...]
> Stakkels dig!
> Hvad, når hun tar sig en spiller? Tror du, det er for at

Freud kalder det OVERJEGET og Sokrates taler om den indre dæmon eller
domstol og de mere fantasifulde af mine kærester har spillet op til sådan
gestalt når de onanerede.

Selv søger jeg at undgå livsløgnen men jeg fordømmer ikke dem der tænker
"man har ikke andet sjov end det man selv laver"

" Jeg oplever clitoris-orgasmerne som "marxistiske, subjektorienterede
individualistiske lyst-oplevelser" og vaginal orgasmerne som "dionysiske
zen, buddhistiske lyst-oplevelser" Maria
Damsholt. Kvindens seksuelle appetit er mindre end mandens. Det er
også årsagen til, at bordeller med mænd ikke er slået igenne. Esther
Vilar Orgasmen har erstattet korset som fokus for længsel og forestillingen
om opfyldelse. Malcolm Muggeridge

Ho But did thee feel the earth move. Ernest Hemingway 1899 -
1961

Ho En orgasme er bare en refleks som et nys. Ruth
Westheimer

ho Forresten skriver Jeppesen sjovt på EB-bagsiden.
Medieverdenen er en underlig størrelse - den skal kæles for, førend den
spinder

Hø Good manners are made up of petty sacrifices. Ralph Waldo
Emerson 1803-1882

Hø Man kan sagtens være venlig overfor dem man er ligeglad med.
Wilde

Hø Høflighed betyder som regel, at man ikke siger til folk, hvad
man tænker. Katharina Hepburn

Hø Høflighed er en form for opførsel, som man ofte fejlagtigt
anser for gode omgangsformer. Harry Ruby

Hø Høflighed er fiktiv velvilje. Samuel Johnson

Hø Høflighed er reguleret ligegyldighed. Paul
Valéry

Hø Høflighed er velvilje i småting. Thomas Babington
Macaulay

Ho Og husk, der er ikke noget disse kvinder ikke vil gøre for at
tilfredstille deres altid fugtige skridt, de har kun en besættelse - sex.
Juvenal

Ho Orgasmen har erstattet korset som fokus for længsel og
forestillingen om opfyldelse. Malcolm Muggeridge

Ho Sex har ikke været det samme, siden kvinder begyndte at nyde
det. Lewis Grizzard

Ho When we make love, she calls out her own name. Steven
Kampmann, Peter Torokvi and Harold Ramis, Back to School, Screenplay, 1986

høf actor Der findes ingen bedre grund til at være
høflig end overlegenhed. Marie von Ebner-Escenbach

høf Høflighed er ofte kendetegnet på en kejtet beskedenhed.
Nietzsche

Høf Hvis du ingen penge har, så vær høflig. Dansk ordsprog

Hoss visse kvinder tager det en hel del tid at opnå
orgasme. Før man binder sig til en sådan partner, skal man være sikker på,
at man er villig til at reservere f. eks. juni måned, og at man får
smørrebrød bragt ind. Bruce Jay Friedman

Hoh Kvinder har intelligens, mænd har karakter og lidenskab
Nietzsche

hoh One orgasm in the bush is worth two in the hand.
Graffiti

hoh Trods årtusinders erfaring ved manden stadigvæk lige så lidt
om kvinden som maddiken om ferskenkerner. Norma
Woods

Hoh Women are never disarmed by compliments

Hoh Women love us for our faults.If we have enough of them

Hohhs For hvis hun begynder at sige sandheden, skrumper sikkelsen i
spejlet ind; hans livsduelighed formindskes.

hohmk Hvis du vil elskes, vær elskelig. Ovid

HOhoh Den glæde, som en orgasme giver en kvinde, rangerer på hendes
værdiskala langt efter den, som hun får ved ata deltage i et cocktail party
eller ved at købe et par auberginefarvede lakstøvler.
Esther Vilar

HOhoh Denne lille latterlige krampetrækning.
Elsa GressDen glæde, som en orgasme giver en kvinde, rangerer på hendes
værdiskala langt efter den, som hun får ved ata deltage i et cocktail party
eller ved at købe et par auberginefarvede lakstøvler.
Esther Vilar

HOhoh Orgasme er som et svagt angreb af apoplexi.
Demokritus

Hok Through love, Women actually become what they appear to be in
the imagination of their lovers. Nietzsche

May I Feel Said He?-may I feel said he-(i'll squeal said
she-just once said he-it's fun said she)--(may I touch said he-how much said
she-a lot said he)-why not said she--(let's go said he-not too far said
she-what's too far said he-where you are said she)--may I stay said
he-(which way said she -like this said he-if you kiss said she)--may I move
said he-is it love said she)-if you're willing said he-(but you're killing
said she--but it's life said he-but your wife said she-now said he-ow said
she--(tiptop said he-don't stop said she-oh no said he)-go slow said
she--(cccome? said he-ummm said she-you're divine! said he-(you are Mine
said she) -EE Cummings

hosh Den glæde, som en orgasme giver en kvinde, rangerer på hendes
værdiskala langt efter den, som hun får ved ata deltage i et cocktail party
eller ved at købe et par auberginefarvede lakstøvler.
Esther Vilar

hosh Denne lille latterlige krampetrækning.
Elsa Gress

hosh Hoss visse kvinder tager det en hel del tid at opnå orgasme.
Før man binder sig til en sådan partner, skal man være sikker på, at man er
villig til at reservere f. eks. juni måned, og at man får smørrebrød bragt
ind. Bruce Jay Friedman

hosh Jeg ved, det gør folk glade, men for mig er det som at drikke
en kop te Cynthia Payne