en fast ung sexpartner
Fra : kim holm

Dato : 13-02-08 18:35

søger en fast ung mand som sexpartner gerne fra vestegnen og gerne som mig
bisexual
Jeg er en mand på 54 fra albertslund lidt dårlig gående og jeg kan lide
næsten alt dog ikke analsex

K.

pc-doktoren@mail.dk

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 14-02-08 09:23

On Wed, 13 Feb 2008 18:34:43 +0100, "kim holm" <pc-doktoren@mail.dk>
wrote:

>øger en fast ung mand som sexpartner gerne fra vestegnen og gerne som mig
>bisexual
>Jeg er en mand på 54 fra albertslund lidt dårlig gående og jeg kan lide
>næsten alt dog ikke analsex

Nu er gruppen jo ikke som sådan til opslag men sådan er der så meget
prøv at skriv til Nils Riis Ebbesen han er til lidt af hvert

MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 14-02-08 10:11

Bo M. Mogensen kom med denne ide:

> Nu er gruppen jo ikke som sådan til opslag men sådan er der så meget
> prøv at skriv til Nils Riis Ebbesen han er til lidt af hvert

Kan han ikke låne din rotte?

--
I en debat om voldtægt, ytrede Christian R. Larsen
"Dødsstraf til offeret - så er han eller hun da sikker."