Hmm jeg trodede det var en god ide.
Fra : Johnni

Dato : 27-02-08 16:43

Ikke alle natur love gæller!
Jeg var træt af små fugelene meget hurtigt altid havde tømt deres to
frøautomater, så jeg tog den plast spand med log som jeg købte 50
fedt-kugler i. et lille hul helt nederst 2*3cm. på 2. dagen var de ikke
bange vor den mere, og har spist lystigt, og frøne synker ned så de står
skråt i spanden. Hendelse: frø standen er 5 cm. over hulet MEN en blå mejse
er inde i spanden og kan ikke komme ud og loget blev helt låst fast inde de
fik den og var stadigt stramt da jeg skulle lukke fuglen ud, hvordan kom den
ind? spanden er nu tømt up på græset og bruges ikke mere. jeg forstår ingen
ting. MVH Johnni

Fra : uh

Dato : 01-03-08 00:49

"Johnni" <JohnniMN@anarki.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> inde de fik den og var stadigt stramt da jeg skulle lukke fuglen ud,
> hvordan kom den ind? spanden er nu tømt up på græset og bruges ikke mere.

Hej Johnni. Det lyder mystisk - jeg kan ikke tro andet end at fuglen er
kommet ind gennem hullet som de spiser gennem, der må have opstået et hulrum
på et tidspunkt som den har benyttet.....hvis altså det var mejsebolde du
havde i spanden....forhåbentlig var den i live og kunne flyve derfra?

mvh uh