Kreidler Florett
Fra : H. Brønd

Dato : 07-03-08 19:42

Hej.

Hvad kan man få for en Kreidler Florett med håndgear fra ca. 70?

TT

Fra : Per

Dato : 07-03-08 22:33

H. Brønd wrote:
> Hej.
>
> Hvad kan man få for en Kreidler Florett med håndgear fra ca. 70?

Ingen aning, men jeg ville sprøge her:

http://www.veteraner.dk/

mvh. Per

Fra : Ralph

Dato : 07-03-08 22:55

"H. Brønd" <1h@c.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad kan man få for en Kreidler Florett med håndgear fra ca. 70?

Hvilken stand, hvorhenne, min søn er på jagt efter noget kitch.
JEG gad godt se sønnikke på samme knallert som min storebrors

ps, er den gul/guld?

--
Ralph, 7900 Nyk. Mors

Fra : Leif

Dato : 08-03-08 08:48

"H. Brønd" <1h@c.dk> skrev i meddelelsen
> Hej.
>
> Hvad kan man få for en Kreidler Florett med håndgear fra ca. 70?
>
> TT
Prøv at se på www.ebay.de hvor der handles en del Kreidler til gode priser.

/Leif

Fra : Ivar

Dato : 09-03-08 12:53

H. Brønd skrev:

> Hvad kan man få for en Kreidler Florett med håndgear fra ca. 70?

Det er nok helt afhængig om du kan finde den rigtige køber.
Hvis køberen er en samler, kan du måske få en god pris for
den, hvis køberen blot betragter det som en gammel knallert
får du ikke meget. Du skal nok have lidt tålmodighed, hvis
du vil have en god pris.

Ivar Magnusson

--
Bruger du Outlook Express?