Er I til langture på scooteren, så se her.~
Fra : e-teori

Dato : 03-03-08 13:29

Så starter Billig-Scooter.dk's Touring sektion den nye sæson med en tur
ned til Guldborg på Lolland, den 15/03 2008

Her er planen for deltagere fra Kbh : Afgang fra Sjælør station kl.
08:00. Der køres til Køge, hvorefter vi følger kysten og de små
landeveje ned til Præstø, og derefter skærer tværs over til
Vordingborg. Fra Vordingborg kører vi over Storstrømsbroen, og tværs
over Falster til vi ankommer i Guldborg lige omkring frokost tid.

Der er allerede tilmeldt deltagere fra Jylland og Fyn, som henholdsvis
kører over Storebæltsbroen, tager den over Århus-Sjællands Odde, eller
over Spodsbjerg-Tårs.

På Cafe Lagunen indtager vi en velfortjent frokost, mens hyggesnakken
forhåbentlig flyder lige så godt som den gjorde på vore ture sidste
år.

Efter frokosten er indtaget, og såfremt der er stemning for det, tager vi
en lille tur østover til Falster, og lidt rundt på de små landeveje,
hvorefter der er arrangeret et specialbesøg kun for deltagere i
åbningsturen på Stubbekøbing Motorcykel- og Radiomuseum.
http://www.storstrom.danmarkguide.dk/MOTORCYKEL_MUSEUM.262.0.html
http://www.motorcykelogradiomuseum.dk/default.html
Dette besøg er sponseret af http://City-Scooter.dk. En stor tak til
Henrik for dette.

Omkring 16-17 tiden regner jeg med det er tid til at tage afsked med
jyder, fynboer, og lollikker, og vende snuden mod Storstrømmen og
Sjælland. Hjemturen kommer til at foregå mod Præstø, og derefter op
til Køge gennem Karise ad landevejen. Hovedstaden burde være nået
omkring 18:30-19:30 tiden.

Såfremt der er stemning for det, kontraherer jeg med Karina på Lagunen,
om et frokostarrangement, men i så fald er tilmelding til frokosten
bindende.

Husk, der findes ikke dårligt kørevejr, kun dårlig påklædning. Selvom
det ser gråt ud om morgenen, så tag med, da hyggen og samværet med folk
der er ligeså bidt af 2 hjul, til fulde opvejer en byge eller to
undervejs.

Tilmelding til turen foretages i denne tråd :
http://www.billig-scooter.dk/viewtopic.php?t=5660 på billig-scooter.dk
forummet.

Vel mødt!

e-teori

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 01-04-08 22:50

e-teori wrote:

> [...]
> over Falster til vi ankommer i Guldborg lige omkring frokost tid.
> Omkring 16-17 tiden regner jeg med det er tid til at tage afsked med

Føjda. Jeg er ødelagt efter en time på min scooter.

Har I særlige sæder med ryglæn på jeres scootere?

Jesper Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-08 20:57

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse

> Føjda. Jeg er ødelagt efter en time på min scooter.
>
> Har I særlige sæder med ryglæn på jeres scootere?

Nej da, de er da ganske standard :)
Jeg nåede på den tur at klokke 810 km, dog på mc-scooter ;)
Og bortset fra lidt ømme knæ, så havde resten af kroppen det fortrintlig :)
Kan absolut anbefales :)

T.R.