Lapning af slangeløst dæk
Fra : Sven Back

Dato : 26-02-08 15:54

hej
Jeg har en Kymco super 8.
Er der nogen i gruppen der kan forklare /vise via billeder, hvordan man
afmonterer baghjulet?
Lapper et slangeløst dæk?
Hvad skal der bruges af remedier?
På forhånd tak for hjælpen.
Sven

Fra : Henning Lund

Dato : 26-02-08 16:15

Sven Back tastede:
> hej
> Jeg har en Kymco super 8.
> Er der nogen i gruppen der kan forklare /vise via billeder,
> hvordan
> man afmonterer baghjulet?
> Lapper et slangeløst dæk?
> Hvad skal der bruges af remedier?
> På forhånd tak for hjælpen.
> Sven

Køt et sæt lappegrej der er beregnet til udvendig lapning af
slangeløse dæk. Kan få´s hos div. knallertreservedelsbikse eller
gå på et dækcenter, landbrugsmaskinhandel, auto reservedelslager
whatever.

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/

Fra : Sven Back

Dato : 26-02-08 19:00

Hej
Tak for svaret.
Sven

Fra : jk

Dato : 28-03-08 10:19

"Sven Back" <svenback@mail.dk> skrev i en meddelelse
> hej
> Jeg har en Kymco super 8.
> Er der nogen i gruppen der kan forklare /vise via billeder, hvordan man
> afmonterer baghjulet?
> Lapper et slangeløst dæk?
> Hvad skal der bruges af remedier?
> På forhånd tak for hjælpen.
> Sven
>hej Sven der findes et set med en håndbor og propper og lim
find huldet ,boret til at bore lidt og put lim i huldet og på propen
og stop i vent 3 min giv lidt luft og lad det vulkanisere
jeg tror du kan få det hos evt th hansen eller bilka der har lidt mere
så slipper du ogse at tag hjulet af husk at rens godt af i området
men er det for slidt skift dæk eller kør den til en mekaniker de 300 kr er
godt givet ud

Fra : Sven Back

Dato : 31-03-08 14:05

hej JK
tak for hjælpen.
Du ved måske også om det er nødvendigt at lime dæk/fælgkant når man monterer
et slangeløst dæk?
Også denne gang tak for hjælpen
Sven

Fra : Sarkanydk

Dato : 01-04-08 00:37

>Du ved måske også om det er nødvendigt at lime dæk/fælgkant når man
>monterer et slangeløst dæk?

skal man ikke

tommy

Fra : Sven Back