Glasblæsning
Fra : Thomas Duus Jürgense~

Dato : 20-02-08 20:32

hejsa

Skal have Glasblæst nogen alu fælge, men kan ikke umiddelbart finde nogen
som gør dette i nærheden af næstved..

er der nogen som kender nogen på sydsjælland som gør dette ??

THomas

Fra : Ukendt

Dato : 20-02-08 21:05

Thomas Duus Jürgensen <thomas@4701.dk> skrev :

>er der nogen som kender nogen på sydsjælland som gør dette ??

Prøv at rette henvendelse til en automaler - de plejer at vide det.

--
Jan_stevns

Fra : Thomas Duus Jürgense~

Dato : 20-02-08 21:13

har prøvet et par stykker , det nærmeste var Jyderup og det er jo lidt
langt..

der må være nogen tættere på

thomas

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 20-02-08 21:55

"Thomas Duus Jürgensen" <thomas@4701.dk> skrev i en meddelelse
> har prøvet et par stykker , det nærmeste var Jyderup og det er jo lidt
> langt..
>
> der må være nogen tættere på

Steve Steiger Trading i Ringsted, 57600276 kan det med alufælge, men ved
ikke om det er tæt nok på

Keld

Fra : Thomas Duus Jürgense~

Dato : 21-02-08 16:13

hejsa

ja ringsted er fint, prøver ham

Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 20-02-08 22:08

> Skal have Glasblæst nogen alu fælge, men kan ikke umiddelbart finde nogen
> som gør dette i nærheden af næstved..
>
> er der nogen som kender nogen på sydsjælland som gør dette ??

Hej Thomas

Prøv at ringe til http://www.np-lak.dk/ mon ikke de kan, de order fælge ved
jeg, jeg har fået lavet andre ting derude i gennem tiden, og deres priser er
rigtigt gode :)

Mvh
Morten

Fra : Thomas Duus Jürgense~

Dato : 03-03-08 21:54

Hejsa

det er dem som skal lakere fælgene bagefter men de kan ikke hverken sand
eller glasblæse

thomas