standart hovdedyse i Scooter 45, Gilera Ru~
Fra : Søren Jensen

Dato : 25-01-08 17:45

Hej er der en der kan fortælle mig hvad styrrelse hovde dyse der sidder
standart i Scooter 45, Gilera Runner 50 sp
eller hvilken dys jeg bør sætte ( begrænsningerne er taget og der er andet
udstødning på , kender ikke mærkket ud over der står TT på det, der sider
5.3 gram ruller i), da jeg købte den brugt sad der en 68 der i og den vil
ikke rigtig tage bundgas den har lidt som om den har udsætter satte så en
større dyse i 72 men det hjalp ikke rigtig.

Søren