erfaringer med aprilla sr 50 ditech
Fra : snuden

Dato : 24-01-08 20:43

Jeg skal have en "ny" maskine, da min gamle beta er udtjent. Mine krav til
en afløser er, skivebremser for og bag og et godt kørelys, da jeg skal køre
meget om aftenen/natten. Den må osse gerne være brændstoføkonomisk så det
eneste jeg kan finde der opfylder disse er en aprillia sr 50 ditech.

Jeg skal nok have en brugt da jeg ikke lige har 20.000+ at spendere på en
ny. Er der gode erfaringer med sådan en maskine. den der ditech
teknologi...kan den holde? Hvor mange kilometer kan man regne med er i sådan
en maskine? Kom med jeres erfaringer, gode som dårlige.

Snuden