links, til scooter 45 begynder, ønskes
Fra : Thomas

Dato : 23-01-08 15:41

Hej NG

Sidst jeg rodede med knallert, var det med Vespa Ciao'er...... over
15 år siden, men vil påstå jeg kan samle en ciao motor hurtigere i mørke,
end en elitesoldat kan samle sin riffel

Men nu bliver jeg snart indehaver af en Scooter 45, Gilera Runner, og er i
den forbindelse blevet lidt interesseret i alt det her nymodens gear-halløj.
Hvad er fx ruller og hvordan virker de ? de fåes i forskellige vægte og
antal vist også. Kan regne ud, at det er noget med accelerationen men er de
også ulovligt at pille ved, selvom resten af scooteren er lovlig ? og
en anden ting der undre mig. Når gearingen er begrænset med nogle "skiver",
hvordan kan de eller ihvertilfælde en del efter hvad jeg har hørt, køre mere
end 45 km/t , i lovlig stand

Håber på et par links eller guldkorn

Mvh

Thomas

Fra : Thomas

Dato : 23-01-08 23:57

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> er begrænset med nogle "skiver", hvordan kan de eller ihvertilfælde en del
> efter hvad jeg har hørt, køre mere end 45 km/t , i lovlig stand

Fandt lige dette link

http://www.stalkerzone.dk/?id=hentguide&side=11

Som sikkert også vil hjælpe andre

Mvh

Thomas

Fra : Snakee

Dato : 25-01-08 04:45

Thomas skrev:

> Men nu bliver jeg snart indehaver af en Scooter 45, Gilera Runner

Vi har 30eren og du kan godt begynde at glæde dig rigtigt meget. Det er
edderbrodereme en lækker maskine siger jeg dig. Det er guds gave til
livsnyderen den scooter

Snakee

--
Mailadressen jeg har i mine beskeder virker uden at man fjerner noget
men den skifter jævnligt. Sendes der besked via mail vil jeg svare