Kondensvand ??
Fra : Jens

Dato : 02-03-08 13:47

Hej

Jeg har et lille 54 liters akvarie med et plastlåg med et lysstofrør i.

Problemet er at der drypper vand ned på bordet udvendig ved de 4 hjørner.
Jeg formoder det er det vand der sætter sig på undersiden af plastlåget der
så løber ud i hjørnerne og drypper med på min kones fine IKEA-skænk - det
billige plastlaminat kan ikke tåle alt det vand.

Hvordan får jeg drypperiet til at holde op.

Der er vand i akvariet op ti lca. 4 cm fra kanten af glasset.

Mvh

Jens

Fra : Jan Raarup

Dato : 16-03-08 14:43

Jens <mugarbeFJERN@smask.dk> skrev:
> [...]
>billige plastlaminat kan ikke tåle
>alt det vand.
>
>Hvordan får jeg drypperiet til at holde op.

Hej Jens

Sæt en lille smule imellem akvariet og glaslåget så der kommer
lidt ventilation.

Hilsen Jan

http://janogmarensside.bcbnet.dk/gronland.htm

"lystfiskeri i grønland"