Kontrold af tæthed
Fra : Souschefen

Dato : 22-02-08 22:37

Hej.

Jeg har en rum tid "4 år" haft et 200*60*60 ståendene på et lager" fast
temp".

Nu skal det så op igen, og så kommer spørgsmålet, Er det tæt? har jo ikke
lyst til at have ca 700 liter vand på stugegulvet på 2 sal.

Tænker tanken, kan man påfører ny silikone på den gamle samling eller skal
den gamle samling af først?

Fra : Bainz

Dato : 23-02-08 14:04

Hvordan ser det gamle selikome ud er det løst eller sidder det stadig som
det skal for såå skal der ikk røres ved det men vil du være sikker såå fyld
vand i det hvor det står nu og lave en test om det er godt eller skit.
Men en lille komentar godt det ikk er mig der skal bære det op for det kan
vel ikk en gang være i elevatoren.
Bainz

Fra : Souschefen

Dato : 23-02-08 20:31

"Bainz" <bainz@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "Souschefen" <Nakskov4900@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Smil lige nu står det i en såkandt lift som man bruger til opbevaring i bla

Og ja også tanken om at slæbe det op på 2 sal får sveden til at løbe på min
pande.
Men set i lyset at jeg kun har givet 300 kr for det, da jeg købte det, og
det har været brugt af mig til at holde chlider i, så tager jeg sku slæbet
med det.