Summa problem
Fra : Daniel

Dato : 05-03-08 16:22

Hvordan udligner man en debitorfaktura med en bogført betaling i
SummaSummarum således at fakturaen vil blive markeret som betalt??

På forhånd tak for hjælpen!

Fra : Allan Soerensen

Dato : 05-03-08 17:06

"Daniel" <daniel@dk.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan udligner man en debitorfaktura med en bogført betaling i
> SummaSummarum således at fakturaen vil blive markeret som betalt??

Ved at vælge den aktuelle faktura i kolonnen "Faktura" i kassekladen.
Når du markere cellen, kommer den en knap med "...". Hvis du trykker på den,
kan du vælge en faktura.

Fra : Allan Soerensen

Dato : 05-03-08 17:08

"Allan Soerensen" <microtec1@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ved at vælge den aktuelle faktura i kolonnen "Faktura" i kassekladen.
> Når du markere cellen, kommer den en knap med "...". Hvis du trykker på

Ups, jeg overså at betalingen allerede *var* bogført.