Job søges snart
Fra : Elo

Dato : 28-02-08 05:23

Hej allesammen.
Jeg bliver snart færdig som cand.merc. International Business på
Handelshøjskolen. Søger arbejde. Hvis I ved at der søges medarbejdere
inden for salg, marketing siger til.

På forhånd mange tak.

Fra : Karsten \(7870\)

Dato : 28-02-08 15:30

"Elo" <elospa@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Efter sigende skulle Hjort-Frederiklsen have sagt, at det at værfe
arbejdsløs er et heltidsjob.
Karsten H. (7870)

Fra : Allan Soerensen

Dato : 28-02-08 15:42

"Elo" <elospa@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg bliver snart færdig som cand.merc. International Business på
> Handelshøjskolen. Søger arbejde. Hvis I ved at der søges medarbejdere
> inden for salg, marketing siger til.

Forkert gruppe. dk.erhverv er ikke beregnet til opslag.
Prøv i dk.opslag.stillinger

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 28-02-08 23:10

Elo> Hej allesammen. Jeg bliver snart færdig som
Elo> cand.merc. International Business på Handelshøjskolen. Søger
Elo> arbejde. Hvis I ved at der søges medarbejdere inden for salg,
Elo> marketing siger til.

Med den uddannelse, kan du få job som telefonsælger eller ringe op fra
Gallup og lave spørgeskema-undersøgelser.

Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Allan Soerensen

Dato : 29-02-08 10:32

"Martin "Jørgensen"" <megafedt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Med den uddannelse, kan du få job som telefonsælger eller ringe op fra
> Gallup og lave spørgeskema-undersøgelser.
>

> Best regards
> Martin Jørgensen

Hvorfor mon Martin Jørgensen´s største fornøjelser er at latterligøre folk,
at tale ned til folk eller direkte svine folk til?
Tonen er altid ubehagelig eller uforskamme, uanset hvilken gruppe Martin
poster sine indlæg i. Mon han har lige så svært ved at omgåes andre
mennesker når han møder dem face-to-face?

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 01-03-08 00:06

Allan> "Martin "Jørgensen"" <megafedt@hotmail.com> skrev i en
Allan> meddelelse
Allan> news:47c73125$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...

Allan> Hvorfor mon Martin Jørgensen´s største fornøjelser er at
Allan> latterligøre folk, at tale ned til folk eller direkte svine
Allan> folk til? Tonen er altid ubehagelig eller uforskamme,
Allan> uanset hvilken gruppe Martin poster sine indlæg i. Mon han
Allan> har lige så svært ved at omgåes andre mennesker når han
Allan> møder dem face-to-face?

VRÆÆÆÆÆÆÆL!

Her er en tudekiks til at hjælpe på humøret:

http://www.kinagrill.dk/

EOD.

Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Allan Soerensen

Dato : 01-03-08 11:35

> [...]
> Allan> møder dem face-to-face?
>
> VRÆÆÆÆÆÆÆL!
>
> Her er en tudekiks til at hjælpe på humøret:

Endnu, et typisk eksempel på hvordan Martin Jørgensen opfører sig. Altid
ubehagelig eller uforskammet.
Måske det var en ide at lytte lidt og prøve at ændre din opførsel, så det er
til at holde ud at skulle møde dig i diverse grupper.

Fra : claus b.p.

Dato : 06-03-08 23:05

Allan Soerensen wrote:

> [...]
> Måske det var en ide at lytte lidt og prøve at ændre din opførsel, så
> det er til at holde ud at skulle møde dig i diverse grupper.

Han hylder bare begrebet "mød nye mennesker"... For han møder ikke de samme
en gang til.

Det er ikke spor ensomt at ligge i et spamfilter! Der ligger mange
ligesindede.

/Claus