Start af APS
Fra : BT

Dato : 24-02-08 23:17

Hej Alle sammen.

Jeg har et kort spørgsmål.
Hvis jeg starter et APS-selskab, hvor jeg smider 200,000 ind i, Kan
jeg trække det fra i skat, på min personlige skattebillet..

/Brian

Fra : René

Dato : 25-02-08 10:23

Nej det kan du ikke...

Men du kan nøjes med at indskyde 125t kr også låne firmaet resten som du så
trækker ud igen når firmaet kan undvære dem, derved undgår du at indskuddet
er bundet til mere end højest nødvendigt.

Mvh
René

Fra : alexbo

Dato : 25-02-08 10:04

"BT" <remove_bts@2ft.dk> skrev

>Hvis jeg starter et APS-selskab, hvor jeg smider 200,000 ind i, Kan
>jeg trække det fra i skat, på min personlige skattebillet..

Nej.

mvh
Alex Christensen

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 25-02-08 14:40

I et APS skal Du have en revisor så start med ham.

Fra : brugtpcdele.dk

Dato : 29-02-08 21:13

"Stig Rasmussen" <stig.rasmussen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
>I et APS skal Du have en revisor så start med ham.
Ikke nødvendigt efter de nye regler for virksomhed med lav omsætning ;)

dbh
Brian

Fra : Karsten \(7870\)

Dato : 29-02-08 23:08

"brugtpcdele.dk" <brislingf@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Stig Rasmussen" <stig.rasmussen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Ikke nødvendigt efter de nye regler for virksomhed med lav omsætning ;)
>
> dbh
> Brian

Næh, nej, da ikke under den daglige drift. Men skal selskabet først
etableres, skal man da lige vide lidt om, hvordan man stifter et selskab,
udfærdiger et sæt vedtægter, anmelder stiftelsen til E&S etc. - og så kunne
det måske være betimeligt at henvende sdig til en revisor.
Karsten H. (7870)
Vil du med rette have ry som lærd
Så søg det lette - og gør det svært (piet Hein)

Fra : Nicolai Lang

Dato : 25-02-08 19:42

On Sun, 24 Feb 2008 22:17:21 -0800 (PST), BT <remove_bts@2ft.dk>
wrote:

>Hvis jeg starter et APS-selskab, hvor jeg smider 200,000 ind i, Kan
>jeg trække det fra i skat, på min personlige skattebillet..

Ikke før det er gået konkurs og indskudet er tabt.

Med venlig hilsen
Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 03-03-08 13:10

De 200000,00 er ikke en udgift skal være der kort tid og igen
til første regnskab året efter altså driftkapital og værdier.