Længere levetid på lbatteri
Fra : René Petersen

Dato : 18-02-08 12:10

Hej, undskyld hvis jeg bruger forkert nyhedsgruppe, men når man ikke er
sikker, så må man nogen gange forsøge sig frem.

Sagen er den at jeg har et restparti af nogle moduller ProPulse model v12,
som jeg gerne vil sælge.

Modulet tilsluttes bilbatteriet og forhindrer/formindsker
sulfateringsprocessen. Modulet giver derfor batteriet en længere levetid og
en højere ydelse gennem levetiden.

Jeg har fundet nogle link

http://bc-udstyr.dk/Propulse.htm

Pris 250,00 pr. stk + fragt

jeg har i alt 40-45 sstk, hvis du kan bruge alle, så kan du få en god pris.

Svar venligst på mail repe@lausoe.dk

Med venlig hilsen

René Petersen

Fra : Allan Soerensen

Dato : 18-02-08 13:44

"René Petersen" <repe@lausoe.dk> skrev i en meddelelse
> Hej, undskyld hvis jeg bruger forkert nyhedsgruppe, men når man ikke er
> sikker, så må man nogen gange forsøge sig frem.

Du er gået forket. Du skal over i dk.marked.kommerciel
Hvis du er i tvivl, er det altid en god ide at læse gruppens fundats før du
poster noget. Så ville du have opdaget at dit indlæg var uønsket her i
dk.erhverv

Fra http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.erhverv

<Citat start>
Der ønskes ikke nogen form for reklamer. Disse henvises til
dk.marked.kommerciel.*. Stillingsannoncer henvises til dk.opslag.stillinger.
Der ønskes heller ikke indlæg angående køb og salg af f.eks. værktøj eller
andre fagrelaterede rekvisitter. Disse henvises til dk.marked.kommerciel.*.
<Citat slut>

Fra : Allan Soerensen

Dato : 18-02-08 13:54

"René Petersen" <repe@lausoe.dk> skrev i en meddelelse
> Hej, undskyld hvis jeg bruger forkert nyhedsgruppe, men når man ikke er
> sikker, så må man nogen gange forsøge sig frem.

Du havde jo allerede postet nøjagtig samme reklame i dk.marked.kommerciel og
dk.fritid.bil, så du vidste jo godt at det ikke var den rigtige gruppe, din
klovn.

Det er ren spam af news at du poster det her i gruppen (og i dk.fritid.bil).
Gid du må selv må modtage en masse spam på repe@lausoe.dk og
camping@bc-udstyr.dk