Warning - visiting this web site may harm ~
Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 13-02-08 19:44

Krydspostet til dk.edb.sikkerhed og dk.edb.internet.webdesign med
follow-up til dei.webdesign.

Google har besluttet sig for at min weblog er farlig.

http://www.google.com/interstitial?url=http://blog.wegge.dk/&hl=en

Desværre vil de venlige mennesker hos Google ikke fortælle mig hvad
problemet er, men henviser derimod til
<http://www.stopbadware.org>. Der har jeg fundet en FAQ, der siger at
Googles webmasterværktøj kan give mig den præcise begrundelse. Nu er
problemet bare at det netop *er* Googles webmasterværktøjer der har
henvist mig til StopBadware. Catch-22 :(

Er der andre der har været udsat for det samme, og har en ide om
hvordan man kommer videre herfra?

--
// Wegge
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> - Alt om geocaching