Class-path i MANIFEST
Fra : Janus

Dato : 18-02-08 03:01

Hej NG!

Jeg har en applikation, jeg pakker i en jar fil gennem mit
udviklingsmiljø Eclipse. Jeg har tilføjet nogle ikoner her og dér, der
alle kommer fra Suns ikonpakke (jlfgr-1_0.jar). Når jeg pakker til jar
fil, kan min eksekverbare .jar ikke finde jlfgr-1_0.jar filen, når jeg
prøver at eksekvere den.

Her er min MANIFEST fil:

Manifest-Version: 1.0
Class-Path: etc/jhbasic.jar etc/fljgr-1_0.jar
Main-Class: start.Gui

Her er den kode, der fejler:

URL res;
Class c = getClass();
JMenu menu = new JMenu("File");
res = c.getResource("/toolbarButtonGraphics/general/New16.gif");

res er null, når programmet køres fra den eksekverbare jar fil.
Den anden jar fil (jhbasic.jar) kan den eksekverbare applikation godt
se, så det er ikke et path-problem.

I Eclipse har jeg tilføjet de 2 jar filer til projektet som
ressourcer, og hér kører alt fint.

Nogen der kan hjælpe mig her? Hvordan får jeg min applikation til at
se fljgr-1_0.jar i etc-mappen?

Pft.
Janus