VirtualBox/2
Fra : Allan

Dato : 10-02-08 12:30

Så er der en ny VirtualBox/2 på gaden fra Paul Smedley:

http://www.smedley.info/os2ports/index.php?page=virtualbox

Der er nu fuld netværk support, og en masse andre ting fixet.

Prøv den prøv den

--
Allan.

It is better to close your mouth, and look like a fool,
than to open it, and remove all doubt.

Fra : Bent Nielsen

Dato : 10-02-08 13:46

Allan wrote:
> Så er der en ny VirtualBox/2 på gaden fra Paul Smedley:
>
> http://www.smedley.info/os2ports/index.php?page=virtualbox
>
> Der er nu fuld netværk support, og en masse andre ting fixet.
>
> Prøv den prøv den

Det er hvis ikke helt sådan, men hvis man arbejder med vio udgaven kan
man på nogle systemer måske få det til at virke.

GUI vertion virker ikke endnu med fuldnetværk support som Allan
skriver,

Fra readmeOS2
HIF/TAP networking is only working in SDL interface

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-02-08 15:52

Den 10-02-08 12.29 skrev Allan følgende:
> Så er der en ny VirtualBox/2 på gaden fra Paul Smedley:
>
> Prøv den prøv den

Er den nået op på siden af Virtual PC?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Red slettede filer med PC Inspector.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-02-08 16:18

Den 10-02-08 15.52 skrev Kim Ludvigsen følgende:

> Er den nået op på siden af Virtual PC?

Jeg prøvede at hente, og kan selv besvare ovenstående efter at have læst
readme-filer m.m.: Det er den ikke. Jeg venter lidt endnu.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få en gennemsigtig proceslinje med Transbar.

Fra : Bent Nielsen

Dato : 10-02-08 16:51

Kim Ludvigsen wrote:

> Jeg prøvede at hente, og kan selv besvare ovenstående efter at have læst
> readme-filer m.m.: Det er den ikke. Jeg venter lidt endnu.

Den har en fordel i forhold til Virual PC/2
Den køre på CPU systemmer som Virtual PC/2 ikke understøtter eller kender.

Fra : Allan

Dato : 10-02-08 18:17

On Sun, 10 Feb 2008 15:51:23 UTC, Bent Nielsen <postmaster@x2000.dk> wrote:

> Den har en fordel i forhold til Virual PC/2
> Den køre på CPU systemmer som Virtual PC/2 ikke understøtter eller kender.

Well, det er vel osse en fordel, at den er gratis

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-02-08 18:23

Den 10-02-08 18.16 skrev Allan følgende:

> Well, det er vel osse en fordel, at den er gratis

Når nu man har VPC, er den jo også gratis at bruge.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hjælp til begyndere og uøvede computer- og internetbrugere.

Fra : Allan

Dato : 10-02-08 18:16

On Sun, 10 Feb 2008 15:17:41 UTC, Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

> Jeg prøvede at hente, og kan selv besvare ovenstående efter at have læst
> readme-filer m.m.: Det er den ikke. Jeg venter lidt endnu.

Hvad savner du da ?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-02-08 18:25

> Hvad savner du da ?

Nu har jeg slettet det hele, så jeg kan ikke lige huske det, men der var
flere almindelige funktioner, som virker i VPC, men som ikke virker i
Virtualbox/2. Og her tænker jeg ikke på den besværlige commandolinjebrug
i stedet for en gui-flade.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Shareware, freeware, sisterware og mange andre warer. Læs hvad de

Fra : Peter Jespersen

Dato : 13-02-08 13:26

Allan wrote:

> Så er der en ny VirtualBox/2 på gaden fra Paul Smedley:
>
> http://www.smedley.info/os2ports/index.php?page=virtualbox
>
> Der er nu fuld netværk support, og en masse andre ting fixet.
>
> Prøv den prøv den

Det bliver interessant at se hvad der vil ske med VB/2 - nu hvor SUN
overtager Innotek.

--

Live long and prosper...