tilpasse skærmstørrelse
Fra : Brother Tuck

Dato : 29-02-08 13:35

Hej konens hjemmeside www.spiritdesign.dk har problemer med at tilpasse sig
brugerne skærmstørrelse. Nogle brugere har en 22" wide skærm, andre har en
17" alm. Kan man i frontpage 2003 opsætte den således den selv tilpasser sig
?

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 29-02-08 18:09

"Brother Tuck" <hlXXX@tmail.dcadsl.dk> skrev :

> [...]
>17" alm. Kan man i frontpage 2003 opsætte den således den selv tilpasser sig

Det er jo baggrundsbilledet, der gentager sig,

For at undgå dette, så lav flg. ændring:

"text-align: center">

http://www.spiritdesign.dk/vogndekoration02.htm er der et
lille billede, som fylder 1.15 megabytes!

Det er alt for meget, det skyldes bl.a. at det er et meget stort
billede, man tvinges til at downloade for at se en mindre
version.

http://www.spiritdesign.dk/vogndeko01.jpg

Tilpas billedet, så det passer i den størrelse, det bliver vist i
og gør det gerne klikbart til en større version, men ikke så
stort, som det er nu.

Det er alt for tungt.
--
Kerim

Fra : Brother Tuck

Dato : 29-02-08 20:20

Tak for dit svar. Jeg er i tvivl om hvor "body style" er henne således jeg
kan ændre det. Er det under programkode eller hvad ??

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 29-02-08 20:46

"Brother Tuck" <hlXXX@tmail.dcadsl.dk> skrev :

>Tak for dit svar. Jeg er i tvivl om hvor "body style" er henne således jeg
>kan ændre det. Er det under programkode eller hvad ??

Gå i htmlvisning og sæt det ind jeg skrev i stedet for det, der
allerede står der.
--
Kerim