Flash program til at designe www.sorenhart~
Fra : Søren Weiss Hartmann

Dato : 24-02-08 21:04

Er der nogle der kender og kan anbefale et flash program, gerne
billigt, til at designe min hjemmeisde www.sorenhartmann.com
den har nogenlunde de samme funktioner ved mouseover på ikonerne.

Det skal være enkelt at bruge, lidt som drag and drop som i
FrontPage og behøver ikke kunne meget mere.

Billederne i gallerierne kan jeg evt lægge på nettet på nogle af
de sitet der tilbyder det.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 28-02-08 23:56

"Søren Weiss Hartmann" <html@sorenhartmann.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Det skal være enkelt at bruge, lidt som drag and drop som i
> FrontPage og behøver ikke kunne meget mere.

Hvis det skal kunne det samme, som din side kan i dag, hvorfor vil du så
gerne bruge Flash?

--
MVH Thomas
Mangler du inspiration til en fed gave?

Fra : Søren Weiss Hartmann

Dato : 02-03-08 18:03

..°o.O Thomas O.o°. wrote in dk.edb.internet.webdesign.flash:
> "Søren Weiss Hartmann" <html@sorenhartmann.com> skrev i meddelelsen

> Hvis det skal kunne det samme, som din side kan i dag, hvorfor vil du så
> [...]

Fordi jeg ikke kan finde ud af at skrive kode i ASP

:)

Søren