TDC og port 25
Fra : fantasi99@gmail.com

Dato : 29-02-08 03:22

Hej.

Har TDC stadig blokeret for udgående trafik på port 25 ?

Og dermed burde det altså ikke være muligt at forbinde til en
mailserver uden for TDC's net ?

Tak.

Fra : Hauge

Dato : 29-02-08 11:31

fantasi99@gmail.com wrote:
> Har TDC stadig blokeret for udgående trafik på port 25 ?

Ikke jeg har oplevet, og min mailserver leverer direkte til modtagerens
mailserver.

/Hauge

Fra : Peter Brodersen

Dato : 29-02-08 20:05

On Fri, 29 Feb 2008 11:31:12 +0100, "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk>
wrote:

>Ikke jeg har oplevet, og min mailserver leverer direkte til modtagerens
>mailserver.

Jeg oplever det på husets ADSL-forbindelse. Som Henning nævner, må det
afhænge af abonnement.

--
- Peter Brodersen
Kendt fra Internet

Fra : fantasi99@gmail.com

Dato : 29-02-08 03:48

On 29 Feb., 11:31, "Hauge" <ha...@CUTsmart-tech.dk> wrote:

> Ikke jeg har oplevet, og min mailserver leverer direkte til modtagerens
> mailserver.
>
> /Hauge

Næh, det lykkedes også mig at forbinde ud af huset, men hvis jeg søger
på TDC og port 25, får jeg kun sider der nævner at TDC har indført
blokeringen, ikke at de har fjernet den igen.

Fra : Hauge

Dato : 29-02-08 11:54

fantasi99@gmail.com wrote:
> Næh, det lykkedes også mig at forbinde ud af huset, men hvis jeg søger
> på TDC og port 25, får jeg kun sider der nævner at TDC har indført
> blokeringen, ikke at de har fjernet den igen.

Der er som standard lukket for port 25 indad.. Men det kan åbnes.
Kik tilbage her i gruppen, eller dk.edb.internet.udbydere, der har kørt
nogle tråde om samme emne.

Mvh Hauge

Fra : fantasi99@gmail.com

Dato : 29-02-08 04:22

On 29 Feb., 11:53, "Hauge" <ha...@CUTsmart-tech.dk> wrote:

> Der er som standard lukket for port 25 indad.. Men det kan åbnes.
> Kik tilbage her i gruppen, eller dk.edb.internet.udbydere, der har kørt
> nogle tråde om samme emne.
>
> Mvh Hauge

Den er jeg med på, men på et tidspunkt lukkede de vist også for port
25 udgående, eller er jeg galt på den ?

Fra : Hauge

Dato : 29-02-08 12:31

fantasi99@gmail.com wrote:
> Den er jeg med på, men på et tidspunkt lukkede de vist også for port
> 25 udgående, eller er jeg galt på den ?

Jeg har aldrig oplevet det, men er godt klar over at der er lukket hvis man
har dynamisk ip.Og jeg har altid haft fast ip, så det er nok derfor jeg ikke
har oplevet det.

Mvh Hauge

Fra : Henning

Dato : 29-02-08 19:02

On Fri, 29 Feb 2008 02:22:16 -0800 (PST), fantasi99@gmail.com wrote:

>Hej.
>
>Har TDC stadig blokeret for udgående trafik på port 25 ?

Afhænger af hvilket abonnement du har.