Spørgsmål vedr. opgradering til 50
Fra : SmaRTrxxv

Dato : 22-02-08 16:56

Hej NG

Er der nogen i gruppen som ved om man skal have en ny(ere) router når
hvis man opgraderer til 50Mbit fra 4 Mbit.
Den router jeg har nu er sådan en lille hvid en af mærket speedstream
fra TDC.

M.v.h.
Thore Jensen

Fra : Jesper Laursen

Dato : 22-02-08 17:01

"SmaRTrxxv" <thore@xxxx> skrev i en meddelelse
> [...]
> man opgraderer til 50Mbit fra 4 Mbit.
> Den router jeg har nu er sådan en lille hvid en af mærket speedstream fra

Er du helt sikker på, at den lille hvide en af mærket Speedstream er en
router?

Ellers kan TDC helt sikkert levere det rette udstyr til dig.

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 22-02-08 17:09

Jesper Laursen skrev:

> Er du helt sikker på, at den lille hvide en af mærket Speedstream er en
> router?

Næ, modem/router, what ever..

> Ellers kan TDC helt sikkert levere det rette udstyr til dig.

Det tvivler jeg heller ikke på, jeg tænker bare på leveringstiden, hvor
lang den ville være..

Thore

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 22-02-08 17:53

SmaRTrxxv <thore@snaps.dk> crashed Echelon writing

> Den router jeg har nu er sådan en lille hvid en af mærket speedstream

DEt er ikke en router men et modem og ja, den skal udskiftes da den er til
ADSL2/2+ og de nye hastigheder er baseret på VDSL.

--
Bjarke Andersen

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 22-02-08 17:59

Bjarke Andersen skrev:
> SmaRTrxxv <thore@snaps.dk> crashed Echelon writing

> DEt er ikke en router men et modem og ja, den skal udskiftes da den er til
> ADSL2/2+ og de nye hastigheder er baseret på VDSL.

ok, kan den så klare 20 Mbit?

M.v.h.
Thore Jensen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 22-02-08 18:07

> ok, kan den så klare 20 Mbit?

Ja, eftersom TDC sælger 50Mbit kan den sagtens klare mindre. Det er nok
mere dit kobber du skal bekymre dig om.

--
Bjarke Andersen

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 22-02-08 18:47

Bjarke Andersen skrev:

> Ja, eftersom TDC sælger 50Mbit kan den sagtens klare mindre. Det er nok
> mere dit kobber du skal bekymre dig om.

Ok, jeg har måske forklaret mig lidt uklart..
jeg mente om mit nuværende speedstream modem skal håndtere en 20Mbit
forbindelse...

M.v.h.
Thore Jensen

Fra : KsNa

Dato : 22-02-08 19:23

"SmaRTrxxv" <thore@snaps.dk> skrev i en meddelelse

> Ok, jeg har måske forklaret mig lidt uklart..
> jeg mente om mit nuværende speedstream modem skal håndtere en 20Mbit
> forbindelse...

Måske, det kommer an på model og version, men TDC leverer et nyt hvis det er
nødvendigt.

Mvh
kim

Fra : Martin Callsen

Dato : 08-03-08 23:22

"SmaRTrxxv" <thore@snaps.dk> skrev i meddelelsen
> Ok, jeg har måske forklaret mig lidt uklart..
> jeg mente om mit nuværende speedstream modem skal håndtere en 20Mbit
> forbindelse...

Ja den kan også klare 20 Mbit. Det er kun ved 50 Mbit du går over på VSDL,
og dermed en anden type modem.

Med venlig hilsen
Martin

Fra : Dopedog

Dato : 23-02-08 11:24

> ok, kan den så klare 20 Mbit?

Det kan ihvertfald sagtens klar 15 Mbit. Det har jeg haft i en del måneder
efterhånden, uden problemer.

Fra : Rado

Dato : 24-02-08 12:59

On Sat, 23 Feb 2008 11:24:29 +0100, "Dopedog"
<ostejorgenskimSLETDETHER@ofir.dk> wrote:

>Det kan ihvertfald sagtens klar 15 Mbit. Det har jeg haft i en del måneder
>efterhånden, uden problemer.

Det afhænger vist af hvilken version det er.

--
Rado

Protester imod EUs intelligent design resolution:
http://www.petitiononline.com/id108/petition.html