3G mobil Bredbånd
Fra : Jeppe Søndergaard

Dato : 20-02-08 15:52

Hej allesammen
jeg vil høre om der er nogen som bruger 3 mobil bredbånd uden at man skal
ligge på med det software som med følger modemet jsom jeg bruger. Det kort
jeg bruger er pciam Data Card E870. Mit spørsmål er kan man sætte det op
sådan at den selv ringer op når man logger på Windows vista så starter det
af sig selv ude at bede om pinkode eller noget? hvordan skal porte og alt de
andre oplysninger se ud ? håber nogen kan hjælpe mig

--
Med Venlig Hilsen
Jeppe Søndergaard

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-02-08 17:21

Jeppe Søndergaard skriver:

> [...]
> af sig selv ude at bede om pinkode eller noget? hvordan skal porte og alt de
> andre oplysninger se ud ? håber nogen kan hjælpe mig

Du slår pinkode fra og lægger opkaldsprogrammet ind i "start".

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 20-02-08 19:39

> Jeppe Søndergaard skriver:

> Du slår pinkode fra og lægger opkaldsprogrammet ind i "start".

Mig bekendt skal du stadigt trække connect inde i mobile connect.
Om det kan gøres via en parameter ved jeg ikke - mit kort er udlånt p.t. så
jeg kan ikke engang prøve

Ellers stop det i en ZyWALL 2wger så er du kørende :)

/Dennis