3 mobil internet og nyhedsserver
Fra : jeppe@skala-n.com

Dato : 14-02-08 00:25

hej alle sammen
jeg vil høre om der er nogen som ved om mobil selskabet 3 har en news
server, det er fordi jeg har fået mobilt bredbånd og vil gerne ha
tilføjet en nyhedsserver, hvis 3 ikke har en news server ved i så hvad
for nogen man ellers kan bruge sammen med 3 mobil bredbånd

Med venlig hilsen
jeppe søndergaard

Fra : Frank Damgaard

Dato : 14-02-08 10:12

jeppe@skala-n.com skrev:
> [...]
> tilføjet en nyhedsserver, hvis 3 ikke har en news server ved i så hvad
> for nogen man ellers kan bruge sammen med 3 mobil bredbånd

Hvis 3 ikke har, så jan du til de danske usenet anvende
http://www.dotsrc.org/usenet/

Denne vil også virke hvis du skifter netværk med din bærbare
og ikke altid anvender 3.
Normalt har man kun adgang til internetudbyderens newsserver hvis
man er koblet op via deres netværk, og det er jo noget upraktisk
hvis man har skiftende opkoblinger...

Og ellers findes en del andre usenet servere, enten gratis
eller mod betaling, afhængig af hvad man har behov for.