Blokere fastnet telefon for opkald fra bes~
Fra : Michael Thybo Jørgen~

Dato : 04-02-08 01:16

Hvordan blokerer man nemmest og billigst for opkald fra bestemte
numre?

Vi har et problem med en uhyre venlig, men formentlig senil dame som
ringer på alle tider af døgnet til os. Der er A-nummervisning på, så
det er bestemt ikke bevidst chikane.

TDC må (eller vil) ikke blokere for bestemte numre med mindre der
ligger en politianmeldelse og en dommers godkendelse af blokeringen,
og det synes vi nok er at overdrive en kende...

Findes der fastnettelefoner eller gadgets der kan blokere for disse
opkald, blot ved at indkode det kaldende telefonnummer?

Mvh
Michael

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 04-02-08 13:58

Michael Thybo Jørgensen wrote:

> Findes der fastnettelefoner eller gadgets der kan blokere for disse
> opkald, blot ved at indkode det kaldende telefonnummer?

En telefon hvor man kan programmere hvilken ringetone, der skal bruges ved
et bestemt nummer OG hvor man kan vælge en "ringetone", der er tavs?

Ebbe

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 04-02-08 14:03

| Hvordan blokerer man nemmest og billigst for opkald fra bestemte
| numre?

Beotalk kan vist gøre nummeret lydløs !
http://www.google.dk/search?q=BeoTalk+1200+manual&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:da:official&client=firefox-a
--
ad

Fra : Snakee

Dato : 04-02-08 23:01

Michael Thybo Jørgensen skrev:

> Findes der fastnettelefoner eller gadgets der kan blokere for disse
> opkald, blot ved at indkode det kaldende telefonnummer?

Der fandtes vidst en boks tidligere der lod folk taste en kode inden de
blev stillet igennem. Ellers kan de fleste IP-bokse fra Sipura også
blokere bestemte numre hvis du er villig til at gå over til IP-telefoni.

Snakee

--
Mailadressen jeg har i mine beskeder virker uden at man fjerner noget
men den skifter jævnligt. Sendes der besked via mail vil jeg svare