ms sqlserver 2000 Identity flag kopieres i~
Fra : Leif Neland

Dato : 07-02-08 09:41

(Version 8.00.2039)

Når jeg kopierer en database, eller blot en tabel med SQL Server Enterprise
Manager, så sættes identity flag ikke, dvs autoincrement fungerer ikke, så
jeg skal ind manuelt og sætte det til på hver tabel.

Kendt fejl?

Kan jeg kopiere på anden måde?

Leif

Fra : Jan Bachman

Dato : 09-02-08 10:51

On Thu, 7 Feb 2008 09:41:20 +0100, "Leif Neland" <leif@neland.dk>
wrote:

> [...]
>Manager, så sættes identity flag ikke, dvs autoincrement fungerer ikke, så
>jeg skal ind manuelt og sætte det til på hver tabel.

Du kan i EM gemme en databases struktur i et SQL-script. Højreklik på
databasen. Vælg "alle opgaver" og "generate SQL-script".

Scriptet kan du så eksekvere på en anden database.

/Jan