Flash med link
Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 06-02-08 19:55

Hej

Jeg har en flashfilm her

http://www.puppetfestival.dk/

Det er en swf-fil.

Kan dan gøres til et link?

Jeg prøvet at hive den ind i Adobe Flash CS3, men det afspiller den bare.

Kan jeg redigere den også på en eller anden måde?

Mark

Websted:
http://mark.gazel.dk/

Fra : jopa

Dato : 07-02-08 23:09

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev >
> Jeg har en flashfilm her
>
> http://www.puppetfestival.dk/
>
> Det er en swf-fil.
>
> Kan dan gøres til et link?

Ja det kan du.
Bruger selv Swish Max til sådan noget

Fra : C. Nielsen

Dato : 08-02-08 08:52

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> "Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev >

> Ja det kan du.
> Bruger selv Swish Max til sådan noget

Du skal normalt have fat i selve .FLA filen for at lave ændringer.
swf-filen er kun en afspilnings fil som netop er kendetegnet ved ikke at
kunne redigeres.
Jeg kender ikke Swish Max - og ved ikke hvad programmet kan.

mvh.
Charlotte Nielsen

Fra : jopa

Dato : 08-02-08 10:59

"C. Nielsen" <C.NielsenDKfjerndette@hotmail.com> skrev
> [...]
> kunne redigeres.
> Jeg kender ikke Swish Max - og ved ikke hvad programmet kan.

Den kan faktisk importere swf filer og åbne dem, kan dog ikke huske om det
kun gælder swf filer der er lavet i swishmax.

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk