NSA på spil?
Fra : snuden

Dato : 04-02-08 15:21

http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=34631

Jeg er overbevist om, at NSA med en ubåd har villet placere aflytningsudstyr
på kablerne. Sådan er de nemlig!!

Snuden

Fra : jama

Dato : 12-02-08 19:50

"snuden" <snudens@gmail.com> skrev i en meddelelse
> http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=34631
>
> Jeg er overbevist om, at NSA med en ubåd har villet placere
> aflytningsudstyr på kablerne. Sådan er de nemlig!!
>
> Snuden

Snuden hævder:
"Jeg er overbevist om, at NSA med en ubåd har villet placere
aflytningsudstyr"

Helt sikkert, hvad kan De Svin ikke finde på? Jeg siger, De kan finde på
Alt, men uden Dem, hvem skulle Vi så komme efter. USA har altid været god
til, at gøre til Bussemand overfor andre.
Men, men, og atter MEN, glemmer Vi ikke, hvem der kom Os til hjælp i både
"Første og Anden Verdens Krig" Ja, det var nemlig "Unitet States of America"
Selvom de er nogle Rigtige røvhuller, siger nogle? Hvad siger Du.
Mvh.Jama

Fra : snuden

Dato : 15-02-08 01:21

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> "Første og Anden Verdens Krig" Ja, det var nemlig "Unitet States of
> America" Selvom de er nogle Rigtige røvhuller, siger nogle? Hvad siger Du.

Jeg siger: Havde det ikke været for Amerikanerne, havde vi sikkert talt tysk
idag.

Fra : John

Dato : 15-02-08 01:51

"snuden" <snudens@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Havde det ikke været for Amerikanerne, havde vi sikkert talt tysk idag.

Eller russisk!

John

Fra : Peter Anker

Dato : 15-02-08 08:20

"snuden" <snudens@gmail.com> skrev i meddelelsen

> "jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg siger: Havde det ikke været for Amerikanerne, havde vi sikkert talt
> tysk idag.

det gør vi allerede sådan rent dialektalt - vi har bunker af såkaldte
låneord fra tysk og så har vi forresten også nærmest en tysk regent.

Fra : Rado

Dato : 28-02-08 12:04

On Fri, 15 Feb 2008 01:20:35 +0100, "snuden" <snudens@gmail.com>
wrote:

>Jeg siger: Havde det ikke været for Amerikanerne, havde vi sikkert talt tysk
>idag.

Ja i stedet for dangelsk og ameridansk.

--
Rado

Protester imod EUs intelligent design resolution:
http://www.petitiononline.com/id108/petition.html

Fra : Ham selv

Dato : 28-02-08 13:46

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i meddelelsen