Afløser for Nokia 6233... 6500c?
Fra : sls\(2770\)

Dato : 25-01-08 17:25

Har kigge på Nokia 6500C, men den har kun 1 højttaler i forhold til 6233's 2
højttalere.

Er lyden så lige så god som i 6233 når man bruger den til MP3, altså uden
headsæt?
Er der en funktion så man kan tænde blitzen i 6500c og bruge den som lygte?

Ellers noget godt/dårligt at sige om 6500c?

Jeg har også kigge på en ericsson K810, men kan ikke finde ud af om
joystikket er for skrøbeligt, eller om jeg kan vænne mig til den.

// Sid

Fra : sls\(2770\)

Dato : 25-01-08 18:19

UPS Forkert gruppe...