SMS over TDC's ISDN fastnet - Er det mulig~
Fra : Michael Rasmussen

Dato : 18-12-07 08:11

Jeg har købt et par DECT telefoner der er koblet op til vores ISDN
fastnet. Telefonerne understøtter SMS.

Men understøtter TDC SMS over fastnettet ?

<mlr>

Fra : Kasper Bøggild

Dato : 18-12-07 14:11

"Michael Rasmussen" <michael@invalid> wrote in message

> Jeg har købt et par DECT telefoner der er koblet op til vores ISDN
> fastnet. Telefonerne understøtter SMS.
>
> Men understøtter TDC SMS over fastnettet ?

Nej

/Kasper

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 18-12-07 14:17

On Tue, 18 Dec 2007 14:10:54 +0100, "Kasper Bøggild" <jul07@mail.dk>
wrote:

>Nej

Ok, Men jeg kan nok også leve uden den funktion

<mlr>

Fra : Jake

Dato : 05-03-08 14:57

> Nej

TDC understøtter sms over fastnettet...

Fra : KsNa

Dato : 05-03-08 18:47

"Jake" <nospam@spam.dk> skrev i en meddelelse

> TDC understøtter sms over fastnettet...

Hvordan?

Mvh
Kim

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 05-03-08 22:23

Hej

"Jake" <nospam@spam.dk> wrote:

>TDC understøtter sms over fastnettet...

Nej ! - Igen Danske teleselskaber understøtter sms over fastnet, heller
ikke TDC....
--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"